Fandom

Pokepèdia

Jigglypuff

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Jigglypuff
Imatge de Jigglypuff
#039 Jigglypuff
プリン (Purin)

Yi.gli.pof
J:044 · H:138 · S:– · K:

Informació
Espècie: Globus
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Gran encant
Pes: 5,5 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Fada
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Prada
Color: Rosa
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Jigglypuff
Crit: noicon
Ítems: Baia Aronja
Jigglypuff és un Pokémon tipus normal introduït en la primera generació. És de sobres coneguda la seua habilitat d'entonar una cançó que immediatament posa als seus rivals a dormir. Per la seua forma redona, rosa i bufona és normalment apreciat entre les xiques.

Etimologia Edit

El seu nom és una contracció de les paraules en anglès jingle (cançó) i puff (onomatopeia utilitzada en nord-amèrica normalment referida a qui es queda dormit dempeus).

Biologia Edit

Jigglypuff té un cos globular, rosa, esponjós i accentuat amb petits apèndixs, com una mota de cabell en el seu cap, els seus enormes ulls blaus i les seues orelles punxegudes. El seu atac més popular és el cant, que posa a dormir als seus oponents. Al no ser que el seu rival tinga una habilitat com insomni o insonoritzar, no podrà evitar quedar dormit.

Té l'estranya habilitat d'unflar tot el seu cos aspirant aire en una forma semblant al personatge de Hal "Kirby". Açò a més li permet mantenir-se en l'aire durant uns segons, ja que gràcies a la seua fesomia és capaç de surar.

Aquest Pokémon pot ajustar el volum de la seua veu, sense aturar-se per a respirar. Com a resultat, per al seu oïdor ell no mostra senyals de somni, i continuarà cantant fins que haja usat tot el seu oxigen.

Utilitza el seu atac normalment quan necessita defensar-se o caçar, s'alimenta de baies i petits insectes.

Hàbitat Edit

Els Jigglypuff viuen principalment en zones de prada, i en zones d'herba alta com en aiguamolls o jardins.

Normal Esquena
Jigglypuff Jigglypuff Jigglypuff Jigglypuff

Evolució Edit

Igglybuff evoluciona a Jigglypuff per amistat amb el seu entrenador, pujant un nivell. Jigglypuff evoluciona a Wigglytuff exposant-ho a una pedra lunar.

  • Jigglypuff bonic
  • anime
  • shiny
  • happy jgglypuff anime
  • hg and ss sprite
  • bigglypuff

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori