Fandom

Pokepèdia

Kabutops

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Kabutops
Imatge de Kabutops
#141 Kabutops
カブトプス (Kabutopusu)

J:223 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Marisc
Tipus: Tipus roca.gif Tipus aigua.gif
Habilitat: Armad. bat
Nadada ràpida
Pes: 40,5 kg
Alçada: 1,3 m
Grup Ou: Aigua 1
Aigua 3
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Aigua salada
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Kabutops
Crit: noicon
Ítems: Cap

Kabutops és un Pokémon de tipus roca/aigua pertanyent a la primera generació. És l'evolució de Kabuto, i destaca per ser un Pokémon extint, que només es pot obtenir evolucionant a Kabuto.

Etimologia Edit

El seu nom sembla provenir de kabutomushi (escarabat en japonès) i top (paraula anglesa de diversos significats que pot traduir-se com "punta" -en referència a les seues afilades arpes- o "superior" -en referència que és molt més alt, àgil, fort i, en general, millor que Kabuto, la seua preevolució).

Biologia Edit

Kabutops posseeix unes increïbles navalles molt afilades com braços amb els quals llança poderosos atacs cap als seus enemics. En la primera generació se li considerava extint. És un Pokémon amb una agilitat física increïble que ho converteix en un ens molt preuat per als entrenadors ja consolidats. Es diu que els seus braços juntament amb les seues navalles afilades són ossos descoberts, el que vol dir, que si pensem en la prehistòria els seus braços no estaven descoberts.

S'han trobat fòssils de Kabutops gegants, conegut entre els investigadors com Kabutops Màximus, que daten de fa 1.000.000 (un milió) d'anys.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori