FANDOM

← Tangela | Kangaskhan | Horsea →
Kangaskhan
Imatge de Kangaskhan
#115 Kangaskhan
ガルーラ (Garura)

J:205 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Pares
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Matinar
Intrèpid[1]
Focus internDW
Pes: 80,0 kg
Alçada: 2,2 m
Grup Ou: Monstre
Gènere: Mascle 0%
Femella 100%
Hàbitat: Prada
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Kangaskhan
Crit: noicon
Ítems: Cap
Kangaskhan és un Pokémon de tipus normal pertanyent a la primera generació.

Etimologia Edit

El seu nom és una combinació de kangaroo (cangur en anglès, pel marsupi on duu a la seua cria) i Genghis Khan, fundador de l'Imperi Mongol (la relació entre ambdós podria trobar-se en el violent que pot arribar a ser un Kangaskhan per a protegir a la seua criatura).

El seu nom japonès, Garura, prové de カンガルー kangarū (cangur) i ルーラー rūrā (governat, líder).

Biologia Edit

Posseeix en el seu estómac una gran bossa (marsupi) per a cuidar a les seves cries, encara que no sempre les duu aquí. És un Pokémon amb un gran instint maternal. Ataca a qualsevol que s'acoste a la seva criatura. Es desconeix el cicle de vida de Kangaskhan, puix cap ha permès que ningú no toque a la seva cria fins que siga adulta.

A causa del caràcter maternal d'aquest Pokémon, quan un Kangaskhan troba unisca cria perduda d'altre Pokémon o un ou no dubtarà a intentar cuidar-lo fins que nasca o es pose fort i puga subsistir pels seus propis mitjans.

A pesar de la seva aparença, Kangaskhan és herbívor, per tant no menja carn, encara que si s'enfureix prou pot arribar a molestar-se molt i destruir tot al seu al voltant amb la condició de protegir a la seva cria.

Alimentació Edit

És un pacífic herbívor que pastura per prats amagats. Més ocasionalment consumeix baies i altres fruites.

Normal Esquena
Kangaskhan Kangaskhan
Femella
Kangaskhan no té diferència de gènere perquè sempre és femella.
Veure totes les diferències

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat intrèpid s'afegí a partir de la quarta generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori