Fandom

Pokepèdia

Karrablast

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Karrablast
Imatge de Karrablast
#588 Karrablast
カブルモ (Kaburumo)

[Ca-ra-blast]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Mossegada
Tipus: Tipus bestiola.gif
Habilitat: Eixam
Mudar
IndefensDW
Pes: 5.9 kg
Alçada: 0.5 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat:
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Karrablast
Crit: noicon
Ítems: Cap

Karrablast és un Pokémon de tipus bestiola introduït en la cinquena generació. Es podria dir que és la contrapart de Shelmet ja que necessita intercanviar-se amb aquest per a assolir la seva evolució Escavalier.

Etimologia Edit

El seu nom ve de scarab (escarabat en anglès) i blast (explosió, a causa de el seu caràcter).

El seu nom francès, Carabine, ve de les paraules Carabe (escarabat) i l'onomatopeia bing, referint-se a un salt de puça.

Biologia Edit

Karrablast està basat en un Coleòpter. Karrablast és un Pokémon misteriós que evoluciona quan és estimulat elèctricament al costat d'un Shelmet.

Es creu que perquè Shelmet puga evolucionar ha de lliurar la seva armadura a un Karrablast i perquè aquest evolucione en Escavalier ha de rebre l'armadura de Shelmet, ocorrent ambdues evolucions alhora, es desconeix el perquè d'aquesta misteriosa forma d'evolucionar. Habiten en les zones d'herba alta, prop de rierols. En llocs que abaste el Sol.

Normal Esquena
Karrablast Karrablast Karrablast Karrablast

Evolució Edit

Karrablast evoluciona a Escavalier només si és intercanviat per Shelmet . Escavalier no evoluciona.

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Laukaps
  • Francès: Carabing

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori