Fandom

Pokepèdia

Klink

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Klink
Imatge de Klink
#599 Klink
ギアル (Gear)

J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Engranatge
Tipus: Tipus acer.gif
Habilitat: Més
Menys
Cos purDW
Pes: 21,0 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Klink
Crit: noicon
Ítems: Cap

Klink és un Pokémon de tipus acer introduït en la cinquena generació. És un Pokémon artificial. Forma preevolucionada de Klang i Klinklang.

Etimologia Edit

El seu nom probablement prové del so que fan els engranatges a l'encaixar "Klink", i de link que és unió o connexió. A més pot ser que siga una alteració de la paraula Ying (del ying yang).

El seu nom japonès prové de la paraula anglesa "gear" que significa engranatge per la forma dels seus caps. O de la paraula japonesa ギア Gia engranatge. El nom de la seva espècie en japonès (はぐるま) significa, literalment, roda dentada o engranatge. En els videojocs Blanc i Negre es fa referència que el seu crit és igual al so que fan les claus al caure al sòl.

Biologia Edit

El seu aspecte és el de dos engranatges que giren constantment. Els dos cossos només poden combinar-se entre si. Si tracten d'unir-se a altres cossos, els engranatges no coincidiran i se separaran. No se sap més de la seva biologia atès que és un Pokémon artificial pel que no se sembla a cap animal del món "real", i el seu funcionament és totalment mecànic.

Normal Esquena
Klink Klink
No té gènere
Klink no té diferència de gènere perquè no té gènere.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Klink evoluciona a Klang en el nivell 38, Klang evoluciona a Klinklang en el nivell 49. Klinklang no té evolució.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori