Fandom

Pokepèdia

Kyurem

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Kyurem
Imatge de Kyurem
#646 Kyurem
キュレム (Kyurem)

[Qui-ú-rem]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Frontera
Tipus: Tipus drac.gif Tipus gel.gif
Habilitat: Pressió
Pes: 325.0 kg
Alçada: 3.0 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Kyurem
Crit: noicon
Ítems: Cap
Kyurem és un Pokémon llegendari de tipus drac/gel introduït en la cinquena generació.

Etimologia Edit

El nom Kyurem en japonès pot derivar de 急冷 kyuurei (refredament ràpid, 冷 Rei significa "fred") o ゆき yuki (雪, neu) amb la kana invertida. També pot ser de 零 rei (zero) i 无 mu (no-res).

BiologiaEdit

El seu aspecte, racionalment, sembla estar basat en un teròpode i un drac europeu. A l'ésser de tipus gel, pot al·ludir a l'absència d'energia.

Té el poder de crear condicions de sota zero graus, però en conseqüència es congela el seu cos també. Kyurem representa les baixes temperatures, és a dir, la pèrdua d'energia i pot causar enormes nevades i calamarses on aquest Pokémon desitja.

Aquest Pokémon habita comunament en llocs amb temperatures per sota dels zero graus, perquè el gel que ho recobreix absorbisca l'energia de la neu i així poder enfortir-se i tenir més poder. Genera una energia poderosa i gelada en l'interior del seu cos però qualsevol fugida acaba congelant-lo. És un Pokémon poderós, ja que és capaç de congelar tant a les seves preses que és capaç de destruir-les. Allà on va aquest Pokémon cauen poderoses ràfegues de gel, crear tempestes de neu, torbs i crear així pannes de gel.

Kyurem se li coneix com El monstre que va vindre en un meteorit que va caure prop de Poble Rajola. La gent deia que qualsevol Pokémon o persona que eixia de nit desapareixia deixant, només, un vent glaçador. Després d'això van decidir encerclar la ciutat amb murs alts perquè no passés Kyurem. Des de llavors, la gent no ix de les seves cases de nit. El lloc on va caure el meteorit en el qual venia Kyurem se li coneix com Esvoranc Gegant. Kyurem té parts del seu cos trencades. La seva ala trencada li dóna un aspecte asimètric i la seva protecció en la cara està danyada.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Kyurem Kyurem
No té gènere
Kyurem no té diferència de gènere perquè és un Pokémon llegendari.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Kyurem no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon perquè és un Pokémon llegendari.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori