Wikia

Pokepèdia

Lampent

Discussió0
1.028pàgines en
aquest wiki
Lampent
Imatge de Lampent
#608 Lampent
ランプラー (Ranpuraa)

J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Farolillo
Tipus: Tipus fantasma.gif Tipus foc.gif
Habilitat: Absor. foc
Cos flama
OmbratrampaDW
Pes: 13,0 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Lampent
Crit: noicon
Ítems: Cap

Lampent és un Pokémon de tipus fantasma/foc introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Litwick i la preevolució de Chandelure.

Etimologia Edit

El seu nom és la combinació de les paraules en anglès lamp (llum) i pent (tancat) o pented (penedit). En japonès ve de la paraula ranpuu (llum).

Biologia Edit

Se li tem com un Pokémon de mal averany. Flota de manera inestable per la ciutat, cercant les ànimes dels morts. Dau que la seva preevolució Litwick s' "alimenta" de les energies que alliberen les persones que ataca i aquestes augmenten la grandària de la flama del seu cap, arriba un moment que aquesta és massa gran perquè la resta del seu cos en forma de vela no es fonga per la calor. A més, en aqueix moment, hagué d'haver-se enfortit prou per a evolucionar. Quan evoluciona a Lampent, el seu cos pot suportar millor la calor que allibera la seva flama, podent controlar la quantitat d'energia que allibera a l'atacar.

Fisiologia Edit

Lampent té l'aparença d'un quinqué de color negre amb una flama habitada en el seu interior. Compta també amb ulls grocs i uns braços allargats que eren les espirals decoratives d'aquest llum.

Normal Esquena
Lampent Lampent Lampent Lampent

Evolució Edit

Litwick evoluciona Lampent en el nivell 41. Lampent evoluciona a Chandelure exposant-lo a una pedra nit. Chandelure no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori