Fandom

Pokepèdia

Landorus

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Landorus
Imatge de Landorus
#645 Landorus
ランドロス (Landros)

[Lan.do.rus]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Fertilitat
Tipus: Tipus terra.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Poder sorra
Potència brutaDW
Pes: 68.0 kg
Alçada: 1.5 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 100%
Femella 0%
Color: Marró
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Landorus
Crit: noicon
Ítems: Cap
Landorus és un Pokémon llegendari de tipus tipus terra/volador introduït en la cinquena generació. Guarda una gran semblança amb Tornadus i Thundurus. Només apareix si tens a Tornadus i a Thundurus. A pesar que aquest últim i ell posseeixen tipus que un a l'altre li donen avantatges, aquestes es veuen anul·lades. En Thundurus a pesar de ser tipus elèctric, tindria avantatge al tipus volador però el tipus terra fa immune a Landorus als atacs elèctrics. Landorus alhora a l'ésser de tipus terra podria tenir avantatge, però el tipus volador fa immune a Thundurus als atacs tipus terra. Aquest forma part del Trio dels núvols.

Etimologia Edit

El seu nom pot ser una combinació de land (terra en anglès) i el sufix us que se li agrega als integrants del trio al que pertany.

Biologia Edit

Les terres que Landorus visita acaben amb grans collites de blat, se li considera el senyor de l'agricultura.

Quan es posa agressiu és capaç de levitar arbres al seu gust, manipular-los i llançar-los on vulga similar a un planta feroç. Pot fertilitzar la terra o tornar-la estèril. És l'únic capaç d'aturar a Thundurus i Tornadus quan aquests es barallen, així que se li podria considerar com el mediador dels dos.

Fisiologia Edit

Landorus té l'aparença d'un geni taronja cavalcant sobre un núvol. Té una cua marró similar a un tronc d'arbre amb ventoses enganxoses d'aspecte agressiu amb la qual copeja amb gran força. Landorus, igual que els restants integrants del Trio dels núvols posseeix banyes, en aquest cas tres (Tornadus té dos, mentre que Thundurus solament una).

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Landorus Landorus
Mascle
Landorus no té diferència de gènere perquè és
un Pokémon llegendari i sempre és mascle.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Landorus no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon perquè és un Pokémon llegendari.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori