Fandom

Pokepèdia

Langley

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

EP696 Entrenadora.png

Langley.

Langley és una entrenadora especialitzada en Pokémon que puguen derrotar als dracs o resistir els seus atacs. Apareix en l'EP696 com personatge espòradic. S'autoanomena una "Caçadracs", ja que sempre busca a algú amb Pokémon de tipus drac per derrotar-lo de la manera més estrepitosa possible.

En l'EP696, apareix preguntant-li a Iris, si era entrenadora especialitzada en tipus drac i Iris li respon que si, al saber això, ella la desafia a una batalla, davant la qual Iris dubta un poc, però després que Langley l'ofengués dient-li que tenia por de perdre, Iris accepta. Al final de la batalla Langley acaba guanyant-li amb el seu Beartic, deixant afeblit a l'Axew i l'Excadrill d'Iris. A l'endemà reapareix, menjant-se tot l'esmorzar d'Ash i companyia, i dient-li que volia altra batalla. Aquesta vegada Iris usa el seu Excadrill, ja que en la nit anterior, ells van estar entrenant i al final, Excadrill va recuperar la confiança que tenia en ella, la batalla acaba en empat deixant als dos pokémon afeblits.

Apareix en l'EP701, EP702 i EP703. En l'EP701, per a sorpresa d'Iris, ella, igual que els altres anava a entrar en la Batalla Don. Després, usa al seu Beartic per a lluitar contra el Joltik d'un entrenador, durant la batalla, Beartic cau d'esquena després d'un fort Llamp del Joltik, per a sorpresa de tots, Beartic al caure, aixafa a Joltik deixant-lo afeblit i així Langley aconsegueix passar a la següent ronda.

En l'EP702, es descobrix que el seu pròxim contrincant serà Ash, per a la batalla, ella utilitza al seu Pawniard contra el Snivy d'Ash en la qual queda derrotada amb plujafulles. Té la costum de barallar-se amb Iris cada de vegada que es topa amb ella.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori