Fandom

Pokepèdia

Latios

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Latios
Imatge de Latios
#381 Latios
Latios (ラティオス)

[lá.ti.os]
J:– · H:197 · S:– · K:

Informació
Espècie:
Tipus: Tipus drac.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Levitació
Pes: 60,0 kg
Alçada: 2,0 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 100%
Femella 0%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Latios
Crit: noicon
Ítems: Cap
Latios és un Pokémon llegendari de tipus drac/psíquic que forma duo amb Latias. Va ser introduït en la tercera generació de videojocs Pokémon.

Per la seva forma de captura en els videojocs, és un Pokémon errant.

Etimologia Edit

El seu nom ve del llatí lateo (ocult), amb el sufix -os que indica que és masculí.

Biologia Edit

Latios té l'habilitat de fer que el rival veja quelcom que ell ha vist o imaginat. Latios només li obri el cor a entrenadors compassius i a l'hora de volar plega les potes davanteres per a minimitzar la resistència a l'aire i si replega les ales pot arribar a una velocitat de 300 km/h. També és capaç de respirar sota l'aigua i bussejar amb bastant facilitat. És molt intel·ligent, capaç d'entendre el llenguatge humà i parlar-lo per telepatia també pot adaptar la forma humana. Igual que Latias es pot fer invisible gràcies a un plomissol especial que permet refractar la llum al seu antull, i té l'habilitat "Visió compartida" que li permet veure el que Latias veu.

Pot usar poders psíquics molt potents, com el seu poderós resplendor (el seu atac característic), però prefereix usar la seva força per a lluitar contra els seus rivals. A pesar de ser un drac, Latios és incapaç d'exhalar foc per la seva boca. No obstant això, pot llançar atacs com tro, torb o terratrèmol.

Es caracteritza per ser un Pokémon amistós amb les persones que coneix, no obstant quan hi ha perill no dubta ni en un moment a atacar al responsable d'haver-lo provocat.

Normal Esquena
Latios Latios
Mascle
Latios no té diferència de gènere perquè és
un Pokémon llegendari i sempre és mascle.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori