Fandom

Pokepèdia

Leavanny

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Leavanny
Imatge de Leavanny
#542 Leavanny
ハハコモリ (Hahakomori)

[lí.va.ni]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Cuidador
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus planta.gif
Habilitat: Eixam
Clorofil·la
BeinaDW
Pes: 20.5 kg
Alçada: 1.2 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Leavanny
Crit: noicon
Ítems: Cap
Leavanny és un Pokémon tipus bestiola/planta introduït en la cinquena generació.

És l'última fase evolutiva de Sewaddle i l'evolució de Swadloon.

Etimologia Edit

Pot estar basat en l'apòcope de "leaves" (fulles en anglès ) i la paraula anglesa "Nanny", que significa mainadera, ja que aquests Pokémon s'encarreguen dels menuts Sewaddle i inclòs fabriquen les fulles dels caps que aquests usen.

El seu nom en japonès pot provenir de 母:Haha (mare) i 小森:Komori (mainadera).

Biologia Edit

Leavanny sembla estar basat en un mantodeus. Aquest Pokémon usa les seves fulles i tir demora per a fer les fulles que empren els Sewaddle en el seu cap. Durant la nit dorm en nius que construeix amb grans fulles.

Aquest Pokémon és conegut per cuidar de Pokémon i humans de bon tros passant fred o que es troben en necessitat d'ajuda. Fan roba amb fulles de seda i amb el seu propi adhesiu, la fan amb les seves mans que se semblen a agulles de cosir. A pesar que s'explica (fins i tot en el seu nom) com una mare Pokémon, també pot ser de gènere masculí.

Els Leavanny són molt paternals. Quan veuen a un Pokémon menut, fan roba perquè s'abriguen. També calfen els ous fermentant les fulles caigudes i fan flassades de fulles per a embolicar als Sewaddle. Ells confeccionen roba perquè quan Sewaddle florisca, aquest la puga utilitzar.

Normal Esquena
Leavanny Leavanny Leavanny Leavanny

Evolució Edit

Sewaddle evoluciona a Swadloon a nivell 20. Swadloon evoluciona a Leavanny per amistat amb el seu entrenador, pujant un nivell. Leavanny no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori