Fandom

Pokepèdia

Ledian

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Ledian
Imatge de Ledian
#166 Ledian
レディアン (Redian)

/le.dian/
J:031 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: 5 estreles
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Eixam
Matinar
Puny FerriDW
Pes: 35,6 kg
Alçada: 1,4 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Roig
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Ledian
Crit: noicon
Ítems: Cap

Ledian és un Pokémon de tipus bestiola/volador introduït en la segona generació.

Etimologia Edit

El seu nom prové de ladybird o ladybug (marieta de set punts en anglès, animal en el qual està basat). A més, el seu nom també incorpora la paraula alien, a causa de el seu cap, la forma del qual recorda a la dels grisos. El seu nom japonès, Redian, probablement comparteix la mateixa etimologia a causa de la seva semblança a Ledian, excepte per alien.

El seu nom francès, Coxytaque, prové de les paraules coxynèlle (marieta de set punts) i claque (bufetada, probablement en referència al final de les seves quatre extremitats superiors, que se semblen a uns guants de boxa).

Biologia Edit

Ledian sol ser competitiu i molt fort. Se li coneix per ser un Pokémon valent i noble. Se li anomena Pokémon 5 estrelles degut al fet que els punts que té en la seva esquena reaccionen amb les primeres estrelles que ixen al vespre, quan açò ocorre, les seves pigues s'il·luminen de color roig i mentre vola deixa anar pols d'estrelles omplint el cel de deixants molt colorits.

Es diu que en les terres amb aire net i on les estrelles omplen el cel, allí viuen en incomptable nombre. Ací una bona raó per a açò, ja que usen la llum de les estrelles com a font d'energia. Quan Ledyba evoluciona les dues potes de baix se li transformen en peus més similars als dels humans. A l'evolucionar, també és capaç de començar a aprendre alguns moviments de tipus lluita.

Sol rondar arbres amb baies i zones boscoses. Es desconeix el motiu, però té debilitat per les baies exòtiques, és per això que s'usa aquest Pokémon per a trobar baies estranyes.

Normal Esquena
Ledian Ledian Ledian Ledian
Les femelles tenen unes antenes més petites.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori