Wikia

Pokepèdia

Liepard

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
Liepard
Imatge de Liepard
#510 Liepard
レパルダス (Lepardas)

[Lai.pard]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Calculador
Tipus: Tipus sinistre.gif
Habilitat: Flexibilitat
Lleuger
BromistaDW
Pes: 37.5 kg
Alçada: 1.1 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Morat
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Liepard
Crit: noicon
Ítems: Cap

Liepard és un Pokémon de tipus sinistre introduït en la cinquena generació.

EtimologiaEdit

El seu nom prové de les paraules Lie, que significa mentida o engany, i Leopard, que significa Lleopard, l'animal en el qual es troba basat. Literalment significa Lleopard enganyós.

El nom japonès prové del terme lleopard. I de reaper (dalladora o segadora) per la forma de la seva cua.

El seu nom Francès, leopardus, és simplement la paraula lleopard en llatí.

Biologia Edit

Liepard sembla estar basat en un guepard, però per la seva romanització es confirma que està basat en un lleopard. La seva cua acaba en forma de dalla. És un Pokémon molt esmunyedís. El seu magnífic pelatge i estil captiven a molts entrenadors.

Liepard al ser l'evolució d'una mascota sol ser tranquil i no molt agressiu, però quan els Purrloin evolucionen en estat salvatge tendeixen a convertir-se'n en grans caçadors i Pokémon freds i molt sinistres.

Les seves arpes li són de gran ajuda per a atacar als seus enemics i els Pokémon dels entrenadors que intenten capturar-lo. Encara que eixa no és la seva única utilitat, també li serveixen per a caçar, furtar menjar o objectes i fins els mascles les usen per a impressionar a les femelles. Mentre que quan Liepard li pertany a un entrenador aquest els hi cuidarà i si no planeja batallar per un temps els tallarà les arpes per a cuidar les potes del Pokémon.

Té un pelatge molt elegant i encisador, raó per la qual és un dels Pokémon favorits dels entrenadors adinerats de la regió de Tessèlia.

Normal Esquena
Liepard Liepard Liepard Liepard

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Kleoparda
  • Francès: Léopardus

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori