Wikia

Pokepèdia

Litwick

Discussió0
1.045pàgines en
aquest wiki
Litwick
Imatge de Litwick
#607 Litwick
ヒトモシ (Hitomoshi)

J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Espelma
Tipus: Tipus fantasma.gif Tipus foc.gif
Habilitat: Absor. foc
Cos flama
OmbratrampaDW
Pes: 3,1 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Litwick
Crit: noicon
Ítems: Cap

Litwick és un Pokémon de tipo fantasma/fuego introducido en la quinta generación. Es la preevolución de Lampent y la primera de Chandelure.

Etimologia Edit

El seu nom occidental és la combinació de les paraules en anglès lit (encés) i wick (metxa). O de lit (de little, menut) i wicked (malvat) pel seu tipus fantasma.

El seu nom en japonès ve de Hi (foc) i Moshi (Xiquet), donant referència que és la primera escala evolutiva de la seva espècie.

Biologia Edit

La seva flama en el cap crema o fon el que ell considere una amenaça. El seu entrenador haurà d'anar amb compte quan està molest, però en general és un Pokémon agradable i de fiar. Això sí, cal anar amb compte amb els salvatges ja que poden maleir-te o ferir-te físicament amb la seva flama.

Guien a les persones i Pokémon cap a llocs foscs amb la seva flama per a absorbir la seva energia vital. La llum de Litwick brilla més clara quan ha absorbit l'energia vital d'un humà o d'un Pokémon.

Litwick sol trobar-se en mansions antigues encara que de vegades ixen als boscos a la nit a la recerca d'algun viatger accidentat per a absorbir-li la seua energia vital.

Fisiologia Edit

Litwick té l'aparença d'una espelma blanca amb ulls grocs i una menuda flama de color morat.

Normal Esquena
Litwick Litwick Litwick Litwick

Evolució Edit

Litwick evoluciona a Lampent en el nivell 41. Lampent evoluciona a Chandelure exposant-lo a una pedra nit. Chandelure no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori