Fandom

Pokepèdia

Lt. Surge

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Lt. Surge
El raig americà!
Informació
Nom japonès マチス (Matis)
Gènere Masculí
Llar Ciutat Carmí
Regió Kanto/Tessèlia
Joc Pokémon Verd, Roig, Blau i Groc; Pokémon Or, Plata i Cristall; Pokémon Roig Foc i Verd Fulla i Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver
Primera aparició Competició de descarrega elèctrica (CAT) / Duel elèctric (EUA) ‹№›
Contrapart manga Lt. Surge (manga)

El Lt. Surge o Tinent Surge(マチス Matis en japonès) és el líder del gimnàs de Ciutat Carmí, s'especialitza en Pokémon elèctrics. Et lliura la Medalla Tro.png Medalla Tro (ThunderBadge). Al videojoc de Pokémon Blanc 2 i Negre 2, un cop l'haguem derrotat al trofeu dels líders de Kanto, un senyor vestit de negre amb ulleres de sol ens dirà que Lt. Surge es originari de Tessèlia i que actualment viu a Kanto i n'és el líder de Ciutat Carmí.

En l'anime Edit

Fitxer:EP014 Lt. surge.png

Va aparéixer en l'episodi Competició de descarrega elèctrica (CAT) / Duel elèctric (EUA) ‹№›. Ash arribant a Ciutat Carmí va reptar al Lt. Surge amb el seu Raichu en una batalla 1-1 contra el Pikachu d'Ash, el qual a més de ser menyspreat per la prepotència del Lt. Surge va ser derrotat, posant en dubte a Ash sobre si evolucionar a Pikachu o no, després que Pikachu li digués el que sent a Ash sobre evolucionar aquest decideix no fer-ho, així anirien de nou al Gimnàs Carmí i derrotarien a Lt. Surge i al seu Raichu. Tot això perquè Raichu havia llançat una descàrrega elèctrica a la màxima potència cap a Pikachu i aquest ho evadeix parant-se sobre la seva cua i així deixant sense potència a Raichu d'aquesta guanyant la Medalla Tro. Tot i que els líders han de tenir en el seu equip de 3 Pokémon, Lt. Surge només té a Raichu en l'anime. Com es veu és un tipus alt i ros, amb una vestimenta negra, destacant una jaqueta descordada. Aparenta ser un home en forma i molt musculós, com es veu en la imatge, amb uns abdominals molt marcats. Posseeix un penjoll i té un aspecte prou salvatge.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori