Fandom

Pokepèdia

Lucario

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Lucario
Imatge de Lucario
#448 Lucario
ルカリオ (Rukario)

J:– · H: · S:116 · K:

Informació
Espècie: Aura
Tipus: Tipus lluita.gif Tipus acer.gif
Habilitat: Impassible
Focus intern
JusticierDW
Pes: 54,0 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Camp
Forma humana
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Lucario
Crit: noicon
Ítems: Cap

Lucario és un Pokémon de tipus lluita/acer introduït en la quarta generació.

Lucario no és un Pokémon llegendari, encara que després de la seva aparició en la pel·lícula Lucario i el misteri de Mew com protagonista l'hi ha interpretat com a tal; encara que, a primera vista i pel seu paper en la pel·lícula, Lucario podria ser llegendari. Té estadístiques per sobre de la mitjana i bons atacs. Però normalment, els Pokémon llegendaris no evolucionen ni tenen preevolucions.

Etimologia Edit

El nom Lucario és una variació de ルカリオ (Rukario), que es compon d'una transcripció alternativa en Katakana de la paraula oracle (オラクル, orakuru).

Al seu torn, el nom occidental ve a ser un anagrama de la paraula oraculi (oracle en anglès).

Biologia Edit

EP537 Lucario detectant l'aura de Chimchar (2).png

El Lucario de Brega usant la seva habilitat per a detectar la posició de el Chimchar d'Ash que ha usat excavar.

És de tipus lluita/acer, Lucario té una habilitat especial coneguda com vista aurèola que li permet veure l'aura de les persones i dels Pokémon, amb el que també pot detectar
EP537 Lucario detectant l'aura de Chimchar.png

Lucario detectant l'aura de Chimchar.

on es troben. A més, gràcies a aquesta habilitat té un moviment característic, cridat esfera aural, que mai falla. També pot llegir el pensament, i comprèn el llenguatge humà, encara que aparentment aquestes característiques no es donen en tots els Lucario des del principi.

Lucario és un Pokémon fidel al seu entrenador, es preocupa per ell, però també té un caràcter dur i seriós. Per això, pot no resultar un Pokémon amigable a primera vista. Tanmateix, els Lucario té un gran sentit de la justícia.

El seu aspecte és el d'un xacal blau bípede. Les orelles són més grans i rectes que Riolu; els "sensors" (que se situen en la part del darrere del cap) amb els quals sent l'aura s'han multiplicat per 2; té ara un punxe en el pit; i el seu cap és d'una forma un poc més humanoide. En la part superior de les seves mans, Lucario té unes punxes que es poden transformar en unes grans arpes que usa per a atacar.

Lucario sempre apareix en llegendes i rondalles com el Pokémon acompanyant de cavallers i herois que lluiten per la justícia. Una de les llegendes més famoses és la de Sir Aaron convertint a Lucario en la personificació mateixa de l'honor i la justícia. De vegades s'alia amb els Gallade ja que són també els Pokémon de la justícia.

Pot escanejar l'àrea d'on es troba per a veure si és segur. Açò ho fa fent contacte les seves mans amb el sòl. Usa la seva aura (se li alcen els sensors) i detecta qualsevol cosa.

Les habilitats que té Lucario a causa de la seva Aura encara s'estan estudiant. Es creu que amb ella és capaç d'adoptar forma humana. També és capaç de crear una energia protectora que anul·la quasi qualsevol atac. Altra habilitat gràcies a l'Aura és la capacitat no solament d'entendre els sentiments dels Pokémon i humans sinó també d'assimilar-los, de manera semblant a Gardevoir, pel que si Lucario volguera podria copiar l'estat d'ànim del seu entrenador.

Lucario és un Pokémon molt peculiar, a primera vista sembla un caní antropomòrfic, els canins són coneguts com els mes fidels amics de l'home per la seva lleialtat i a més del fet que Lucario evoluciona de Riolu per amistat, per tant la similitud amb els cans, no obstant, posseeix característiques exclusives dels felins, com ho són els excepcionals reflexos, flexibilitat i agilitat, a més la percepció i la lluentor en els seus ulls és característic en els felins, la qual cosa fa a Lucario un Pokémon molt particular.

Aquest Pokémon ho posseeix Brega (Líder de gimnàs Rocvel) i Cintia (Campiona de Sinnoh).

Normal Esquena
Lucario Lucario Lucario Lucario

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori