Fandom

Pokepèdia

Lunatone

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Lunatone
Imatge de Lunatone
#337 Lunatone
ルナトーン (Lunatone)

[Lúna.ton]
J:– · H:125 · S:– · K:

Informació
Espècie: Meteor
Tipus: Tipus roca.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Levitació
Pes: 168,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Caverna
Color: Groc
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Lunatone
Crit: noicon
Ítems: Cap

Lunatone és un Pokémon de tipus roca/psíquic introduït en la tercera generació. És la contrapart de Solrock.

Etimologia Edit

El seu nom deriva de les paraules luna (del llatí lluna) i stone (pedra en anglès).

Biologia Edit

Lunatone és un Pokémon misteriós que prové de la lluna i els seus voltants. Aquest Pokémon posseeix un aspecte de lluna; molts astrònoms consideren que va nàixer dels cràters d'aquesta.

Utilitza la telequinesi per a mantenir-se surant en l'aire. També és capaç de llegir la ment d'altres espècies vives, inclusivament és capaç de rentar-los el cervell gràcies als seus poders psíquics, però només ho fa si se sent amenaçat o no té altra alternativa.

Es diu que si s'exposa sota la llum de la lluna durant molt temps, els seus poders psíquics creixeran més que els d'un ben entrenat Alakazam.

Amb la seva habilitat (compartida amb Solrock) li és possible controlar la ment humana i causar amnèsia o paràlisi, a causa del por que provoquen els seus esglaiadors ulls rojos. Per tenir relació amb la lluna pot:

  • Imitar i produir la sensació de Gravetat Zero.
  • Hipnotitzar profundament als seus adversaris amb els seus ulls rojos (curiosament, rojos com el color de la lluna quan aquesta eclipsada).

A més apareix en la Cascada meteor, que ens pot donar a entendre que aquest Pokémon va venir de l'espai.

Normal Esquena
Lunatone Lunatone
No té gènere
Lunatone no té diferència de gènere perquè no té gènere.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori