Fandom

Pokepèdia

Machoke

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Machoke
Imatge de Machoke
#067 Machoke
ゴーリキー (Goriky)

J:141 · H:074 · S:041 · K:

Informació
Espècie: Súperpoder
Tipus: Tipus lluita.gif
Habilitat: Coratge
Indefens[1]
ImpassibleDW
Pes: 70,5 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Forma humana
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Hàbitat: Muntanya
Color: Gris
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Machoke
Crit:
Ítems: Cinta focus

Machoke és un Pokémon de la regió de Kanto, el número 67 de la Pokédex Nacional. És l'evolució de Machop i evoluciona en Machamp. Està basat en un lluitador de lluita lliure.

Etimologia Edit

Machoke prové de les paraules mascle (fornit o viril) i choke que és una tècnica de lluita lliure.

El nom de Machoke en japonès és Goriky el qual és un joc de paraules que significa força herculea ja que el seu nom ho descriu molt bé a ell i a la seva gegantesca força.

Biologia Edit

El seu cepat cos és tan fort que usa un cinturó anti-força per a controlar els seus poderosos atacs i la seva aclaparant força. Ningú li ha llevat el cinturó mai. Els entrenats músculs de Machoke són tan forts com 200 homes junts, gràcies a això pot alçar grans peses i fins i tot arribar a parar un tren en moviment sense la necessitat de molt esforç. Fa físic-culturisme tots els dies, tanmateix, ajuda a la gent el que li demanda treball físic, es dirigeix al camp i a les muntanyes per a entrenar-se. La seva força també és aprofitada per a treballs manuals, com desplaçar roques a la Mina Pirita. No obstant això, tanta força redueix molt la seva delicadesa, pel que donar-li qualsevol cosa podria significar que aquesta es trenque. Machoke també és un molt bon company ja que si el seu entrenador està en perill ho protegirà fins a amb la seva vida.

Hàbitat Edit

Aquest Pokémon habita en les muntanyes.

Normal Esquena
Machoke Machoke Machoke Machoke

Evolució Edit

Machop evoluciona a Machoke en el nivell 28. Machoke evoluciona a Machamp intercanviant-lo amb altre entrenador.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat indefens es va afegir a partir de la quarta generació .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori