Fandom

Pokepèdia

Machop

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Machop
Imatge de Machop
#66 Machop
ワンリキー (Wanriky)

/'ma.tʃop/ [má.chop]
J:140 · H:073 · S:040 · K:

Informació
Espècie: Superpoder
Tipus: Tipus lluita.gif
Habilitat: Coratge
Indefens[1]
ImpassibleDW
Pes: 19,5 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Forma humana
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Hàbitat: Muntanya
Color: Gris
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Machop
Crit: noicon
Ítems: Cap

Machop és un Pokémon de tipus lluita introduït en la primera generació. Està basat en un lluitador de karate. És la preevolució de Machoke i la primera fase de Machamp.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès macho (mascle) i chop (tall, moviment de karate). També pot venir de "match" (combat) i chop.

Biologia Edit

Aquest Pokémon es dedica diàriament a entrenar i enfortir els seus músculs per a ser cada vegada més fort, per la qual cosa alça pesats objectes o enormes roques, o fins i tot Pokémon extraordinàriament pesats, com Geodude o Graveler.

A pesar d'estar en la seva etapa primària, Machop és freqüentment fet servir per a tasques on és necessari usar la força física, així com en combats Pokémon donades les seves poderoses facultats.

Machop és un company lleial i valent, que ajudarà a qualsevol que necessite ajuda d'aquest poderós i jove Pokémon.

Hàbitat Edit

És comú veure'l en companyia de muntanyencs i karatekes, encara que realment el seu hàbitat natural es troba principalment en les muntanyes i en les coves, on disposa del necessari per al seu enfortiment, molts d'aquests Pokémon viatgen pel món cercant dominar totes les arts marcials.

Normal Esquena
Machop Machop Machop Machop

Evolució Edit

Machop evoluciona a Machoke en el nivell 28. Machoke evoluciona a Machamp intercanviant-lo amb altre entrenador.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat indefens es va afegir a partir de la quarta generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori