Fandom

Pokepèdia

Magikarp

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Magikarp
Imatge de Magikarp
#129 Magikarp
コイキング (Koikingu)

mà.gi.carp
J:076 · H:052 · S:023 · K:

Informació
Espècie: Peix
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Nedada ràpida
CovardiaDW
Pes: 10,0 kg
Alçada: 0,9 m
Grup Ou: Aigua 2
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Roig
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Magikarp
Crit: noicon
Ítems: Cap
Magikarp és un Pokémon de tipus aigua pertanyent a la primera generació. És un dels Pokémon amb les estadístiques base més baixes del joc, però amb un dels canvis més radicals al moment d'evolucionar en Gyarados.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la unió de les paraules en anglès magic (màgic) i carp (carpa, un peix de les regions temperades d'Europa i Àsia), el que forma carpa màgica. El seu nom en japonès "Koikingu" prové de la unió de les paraules koi (carpa, en japonès) i de la pronunciació japonesa de la paraula king (rei, en anglès), formant així quelcom semblat a rei carpa. El seu nom en coreà, 잉어킹, ve de la unió de paraules 잉어 (carpa) i 킹 (rei), una mica així com el seu nom en japonès.

Biologia Edit

Magikarp és pràcticament inútil en combat: només serveix per a esquitxar, i se'l considera molt feble. Aquesta conducta va dur a científics a estudiar-los en profunditat. Amb tot, en realitat és un Pokémon molt pràctic. Sobreviu en qualsevol mitjà aquàtic, encara que sigui contaminat. De vegades és capaç de saltar alt, però no mai més de 2 metres. Aquest Pokémon salta i esquitxa sense cap raó. És una presa fàcil per a Pidgeotto, que l'atrapa en ple salt.

EP274 Magikarp.jpg

Magikarp és un Pokémon molt comú en els llocs aquàtics de majoria de les regions del Món Pokémon.

En un passat llunyà, era més fort que els seus descendents d'avui en dia. Pot trobar-se nedant en mars, llacs, rius i tolls, encara que si el corrent del riu és fort, el durà per davant ja que els músculs amb els quals neda són febles; per aquesta raó molts Magikarp van a parar a piscines naturals. Està estretament relacionat amb Feebas pel seu aspecte i els canvis que pateix en evolucionar. És un Pokémon comestible pels éssers humans, sent fins i tot un plat molt elegant, encara que això depèn del Magikarp ja que en alguns casos no resulta més que un sac d'escates i espines.

Magikarp sembla ser un Pokémon sense emocions; per aquesta raó es creu que en l'instant que sent ràbia, ressentiment o gelosia evolucionarà al temible Gyarados.

Estudi Edit

Al llarg de la història, científics, biòlegs i entrenadors en general han realitzat una observació professional dels Magikarp. Encara que es poden veure en quasi qualsevol lloc, els centres anuals de reproducció, d'evolució, de fresa i de naixement són punts clau en l'estudi; el més conegut i accessible és l'Illa Rind. Aquestes èpoques es produeixen únicament diversos dies a l'any, i en els llocs es concentren gran quantitat de Magikarp.

Els estris que s'utilitzen en les investigacions, acostumen a ser principalment: una càmera connectada a una màquina que analitza (segons els patrons de la imatge) el nombre de Magikarp, el llarg de l'aleta dorsal, l'estructura òssia, la densitat muscular, la grandària, el pes i altres tants factors preprogramats més que serviran per a conèixer totes les dades possibles. Binocles, que permeten enfocar millor als exemplars i alhora estan preparats per a veure en la foscor. Vàries Poké Balls comunes i especialitzades, per a prendre exemplars de mostra que més tard s'alliberen. I finalment, un quadern de dibuix o bitàcola que sempre són útils per a realitzar apunts conforme avança l'estudi.

A més, existeixen certes precaucions que s'han de prendre en la seva observació. Apropar-se massa al lloc en qüestió pot ser arriscat: els Pokémon poden alarmar-se o en el pitjor dels casos, podria caure a l'aigua entre la gran massa de Magikarp que es desplacen. Ja que la investigació es basa en Pokémon aquàtics, tot el material, incloent maquinària, ha d'estar protegit del contacte amb l'aigua. De la mateixa forma, la tinta indeleble és una opció millor per assegurar la preservació dels escrits. En les fases d'evolució, és especialment perillós apropar-se als Pokémon, ben aviat deixaran de ser inofensius Magikarp per a convertir-se en els destructius i poderosos Gyarados.

Una de les mesures universals de l'estudi d'aquests Pokémon són les etiquetes de color. Aquestes s'utilitzen per a determinar l'edat dels Magikarp, assignant a cada any un color.

Normal Esquena
Magikarp Magikarp Magikarp Magikarp
Els bigotis de les femelles són blancs mentre que els d'un mascle són grocs, i el reflex a Pokémon Platí sobre els ulls és mes gruixut en els mascles quan en les femelles és mes prim.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori