Fandom

Pokepèdia

Magneton

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Magneton
Imatge de Magneton
#082 Magneton
レアコイル (Reakoiru)

[mák.na.ton]
J:119 · H:083 · S:179[1] · K:

Informació
Espècie: Imant
Tipus: Tipus elèctric.gif Tipus acer.gif[2]
Habilitat: Imant
Robustesa
Càlcul finalDW
Pes: 60,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Camp
Color: Gris
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Magneton
Crit: noicon
Ítems: Rev. metàl·lic (5%)
Magneton és un dels Pokémon de tipus elèctric de la primera generació. En la segona generació se li va afegir el tipus acer. És l'evolució de Magnemite. A partir de la quarta generació evoluciona a Magnezone.

Etimologia Edit

El seu nom pot venir de "magnetron" (un tub elèctric) i ton (tona). O també pot derivar-se de "Magnet" (imant en anglès) i el mateix "Ton".

Biologia Edit

Quan les càrregues d'atracció dels Magnemite són massa fortes, tres d'ells s'uneixen per a donar lloc a un Magneton, encara que alguns científics creuen que a l'evolucionar es divideix com una cèl·lula, el que explicaria que quan ix un diversocolor ho siguen les tres unitats. Les seves qualitats són les mateixes que Magnemite, solament que els tres junts generen camps magnètics molt majors.

Igual que la seva preevolució solen ser Pokémon prou tranquils, però al ser atacats no ho pensaran dues vegades i atacaran, en batalla és un Pokémon molt resistent a diversos atacs com els del Tipus normal a causa de el seu tipus, lloc a més que té una Defensa i Atac especial molt alts, encara que els atacs del tipus terra són la seva major debilitat, igual que els de el Tipus foc.

La seva grandària augmenta al triple i una gran concentració d'ells és capaç de desestabilitzar equips electrònics, per la qual cosa s'ha de treballar amb cura quan s'està prop d'ells. Magneton emet una forta energia magnètica, fatal per als instruments electrònics i de precisió. Aquest és el motiu pel qual, suposadament, molta gent manté a aquest Pokémon en Poké Balls.

Normal Esquena
Magneton Magneton
No té gènere
Magneton no té diferència de gènere perquè no té gènere.
Veure totes les diferències

ReferènciesEdit

  1. Solament en Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.
  2. El tipus acer es va afegir a partir de la segona generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori