Fandom

Pokepèdia

Magnezone

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Magnezone
Imatge de Magnezone
#462 Magnezone
ジバコイル

[Mag-ne-zon]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Magnètic
Tipus: Tipus elèctric.gif Tipus acer.gif
Habilitat: Magnetisme
Resistència
Pes: 180 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Sense dades
Color: Gris
Generació: Quarta generació
Petjada: Petjada de Magnezone
Crit: noicon
Ítems: Cap

Magnezone és un Pokémon de tipus elèctric / acer. És curiosa la petita antena que obté en evolucionar que pot parpellejar amb les seves emocions. Magnezone és l'evolució de Magneton, i l'última evolució de Magnemite.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès magnet(imant) i zone (zona), a causa que genera una espècie de zona electromagnètica. El seu nom significaria Zona Magnètica. A més, la seva pronunciació respecte a Magneton (la seva preevolució) es diferència en poc.

Biologia Edit

Magnezone és la forma evolucionada de Magneton i la segona de Magnemite. Magnezone en realitat va sorgir de la unió de diversos Magnemite que es van exposar a camp magnètic especial i molt potent que va acabar per explotar donant lloc a la seva singular figura. Evoluciona únicament al voltant o en el mateix Muntanya Coronaa causa del camp magnètic que aquest genera. L'antena que té al cap, pot ser que sigui un dels "cargols" que tenen Magnemite i Magneton, només que el de cargol de Magnezone seria l'antena, com una "forma evolucionada del cargol ". En els videojocs, els atacs en els quals llança electricitat, com Espurna o Guspira, són llançats des de l'antena. Per això, l'antena hauria de ser considerada com a centre de poder de Magnezone. A l'interior de Magnezone, és possible que els "imants" que té com a extremitats (Igual que Magnemite i Magneton) estiguin connectats interiorment amb els cargols que té als costats del seu cap, ja que quan els cargols giren pujant i baixant, els imants giren, o viceversa. Això pot ser visat en els Sprites del joc.

Evolució Edit

Magnemite evoluciona a Magneton en el nivell 30. A partir de la quarta generació, Magneton evoluciona a Magnezone en pujar un nivell en el Muntanya Corona (en Sinnoh) o a la Cova Electrorroc (Tessèlia).

- Magnemite
Magnemite
Nivell 30 Magneton
Magneton
Pujar nivell
en Muntanya Corona (Sinnoh) /
Cova Electrorroc (Tessèlia)
Magnezone
Magnezone

Més informació Edit

Aquest pokémon no es molt vist, però segueix sent un dels pokémons més forts i més poderosos. És tant poderós com el Metagross, (un pokémon també poc vist, però molt poderós).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori