Fandom

Pokepèdia

Mankey

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mankey
Imatge de Mankey
#56 Mankey
マンキー (Mankey)

Mónkei
J:134 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Mico porc
Tipus: Tipus lluita.gif
Habilitat: Esperit vital
Irascible[1]
CompetitiuDW
Pes: 28,0 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Muntanya
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Mankey
Crit: noicon
Ítems: Cap

Mankey és un Pokémon de tipus lluita introduït en la primera generació.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès man (home) i monkey (mico). També prové de la paraula manky, que significa inferior, brut, menyspreable, que són termes degradants. Altra possibilitat és la combinació de mad (boig) amb monkey (mico), per la seva agressiva i contrària personalitat. O simplement una alteració de la paraula Monkey (mico). El seu nom japonès és igual.

El seu nom francès, Ferosinge, prové de les paraules féroce (Feroç) i singe (mico).

Biologia Edit

Mankey està basat en un mico i, igual que la seva evolució, en un lluitador de Muay Thai.

Els Mankey són suaus i àgils. Si algun s'extravia del grup, es torna molt rabiós amb la solitud. Fins i tot podien atacar a la primera persona o Pokémon que es topen. Mankey s'empipa amb molta facilitat. No dubta a atacar a qualsevol cosa i sense cap motiu. Si arriba a l'estat de fúria, és insegur acostar-se a ell ja que no distingeix entre amics i enemics.

És fàcil adonar-se quan s'empipa ja que comença a agitar-se i comença a respirar fortament. Malgrat tot, a causa de la velocitat que es torna furiós, és impossible escapar al seu còlera. A aquest Pokémon li encanten les castanyes, com es demostra en Pokémon Món Misteriós.

Hàbitat Edit

El seu hàbitat principalment són les muntanyes ja que es troben en llocs propers a aquestes. Viuen en grups, a la part alta dels arbres.

Normal Esquena
Mankey Mankey Mankey Mankey

Evolució Edit

Mankey evoluciona a Primeape en el nivell 28.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat Irascible es va afegir en la quarta generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori