Fandom

Pokepèdia

Mareep

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mareep
Imatge de Mareep
#179 Mareep
メリープ (Merriep)

/'ma.ɹiːp/ [ma.ríp]
J:053 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Llana
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Elect. estàt.
MésDW
Pes: 7,8 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Monstre
Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Blanc
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Mareep
Crit: noicon
Ítems: Cap

Mareep és un Pokémon de tipus elèctric introduït en la segona generació.

Etimologia del nom Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès Mary, de Mary Had a Little Lamb (Mary tenia un anyellet, una rima de guarderia americana) i sheep (ovella). És també un anagrama d'Ampere, unitat internacional per a mesurar la intensitat de corrent elèctric.

El seu nom en Alemany Voltilamm prové de volt o voltatge i lamb(anyell/borrec en anglès).

Biologia Edit

EP182 Ramat de Mareep.png

Un ramat de Mareep.

Mareep és una ovella amb una gran capa de llana que emmagatzema electricitat. Quanta més electricitat absorbisca més bell i llarg serà el seu pelatge. Té la capacitat de soltar-lo quan desitge, però la seua llana perdrà voluminositat.

Els Mareep generalment es troben en ramats, atès que són Pokémon molt civilitzats i fàcils de criar. Per aquestes condicions, és habitual trobar els ramats prop de centrals elèctriques, per a poder obtenir el major profit de la seua llana.

Una de les característiques típiques de Mareep és que a l'estiu perd tota la llana, però li torna a créixer en una setmana, emmagatzemant aire en el llanós pelatge que té, per a així es mantenir-se fresc a l'estiu i calent a l'hivern. La cua de Mareep funciona com un mesurador de voltatges: com més es carrega d'electricitat estàtica, més brilla.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori