Fandom

Pokepèdia

Marill

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Marill
Imatge de Marill
#183 Marill
マリル (Maril)

[má·rril]
J:130 · H:055 · S:125 · K:

Informació
Espècie: Ratolí aigua
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Potència
Sèu
HerbívorDW
Pes: 8,5 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Aigua 1
Fada
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Marill
Crit: noicon
Ítems: Cap

Marill és un Pokémon de tipus aigua introduït en la segona generació que evoluciona a Azumarill . A partir de la tercera generació té preevolució, Azurrill. També és un Pokémon avançat.

Etimologia del nomEdit

El seu nom pot ser una combinació de les paraules en anglès marine (marí, de l'aigua) i rill (riu petit o rierol). També podria provenir de marine blue (blau marí) o de mar en català.

El seu nom japonès, Mariru, podria derivar de 丸い marui (redó o circular) o 鞠 mari (bola) i 瑠璃 ruri (lapislàtzuli, gemma preciosa d'un color blau intens). Encara que podria ser també una adaptació al japonès del seu nom anglès.

Biologia Edit

Marill té l'aparença d'un ratolí d'aigua blava. És un Pokémon amistós, rodó i blau. Aquest Pokémon d'aigua és ideal per a principiants per la seva fàcil criança. Pot nedar gràcies a que l'esfera de la seva cua aquesta plena d'un oli. L'esfera de la seua cua, en relació al seu cos, és menuda, a diferència de la seva pre-evolució Azurill, açò demostra que àdhuc evolucionant la grandària de la cua de Marill no canvia ja que segueix sent de la mateixa grandària tant per a Azurill que per a Azumarill.

Marill té la possibilitat d'escoltar a llargues distàncies gràcies a les seves grans orelles. A més, pot usar atacs físics com cua fèrria. Se li pot veure en els boscos acompanyat de les seves evolucions. Aquest Pokémon s'alimenta de les plantes que creixen prop a rius i altres localitzacions d'aigua dolça.

Aquest Pokémon es classifica de segona generació sent que ja se l'hi veu apareixent en la introducció de Lliga Taronja.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori