Fandom

Pokepèdia

Medalla

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Una medalla (badge en anglès, バッジ Medalla en japonés) és una insígnia que es lliura als entrenadors Pokémon per a demostrar que han assolit vèncer a un líder de gimnàs. Cada gimnàs té la seua pròpia medalla, i generalment és el propi líder qui fa el lliurament després del combat. La utilitat de guanyar aquestes medalles resideix a participar en la Lliga Pokémon local, ja que només aquells entrenadors que hagen aconseguit almenys 8 medalles poden competir.

Les medalles estan presents tant en els videojocs principals com en l'anime. En ambdós són el fil conductor de la trama, ja que l'objectiu és sempre obtenir les vuit insígnies necessàries per a arribar a la lliga.

En els videojocs Edit

En els videojocs, les medalles formen una part fonamental de l'aventura Pokémon. L'objectiu dels jocs és sempre arribar a la Lliga Pokémon, ajuntant les 8 medalles de la regió, de manera que tota la història es basa en anar viatjant per les ciutats i pobles de la regió, desafiant als líders de gimnàs per a aconseguir les seues medalles. En cada regió sempre hi ha 8 gimnasos únics, i per tant el màxim nombre assequible de medalles és 8 (excepte en els jocs de la segona generació i en els seus remakes). Si el jugador és incapaç de derrotar al líder i aconseguir la seua medalla, no pot progressar en el joc.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori