Fandom

Pokepèdia

Meganium

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Meganium
Imatge de Meganium
#154 Meganium
メガニウム (Meganium)

[me.ga.ni.um]
J:003 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Herba
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Espessor
Defensa fullaDW
Pes: 100,5 kg
Alçada: 1,8 m
Grup Ou: Monstre
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Prada
Color: Verd
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Meganium
Crit: noicon
Ítems: Cap

Meganium és un Pokémon introduït en la segona generació, és l'evolució final de Chikorita, el Pokémon inicial de tipus planta de la regió de Johto, així com l'evolució de Bayleef.

Etimologia Edit

El seu nom podria provenir de mega, gran i nium, terminació de la paraula geranium, gerani, que és una flor. Pel que es podria dir que significa "Gran flor" o "Gran Gerani".

Biologia Edit

Quan Bayleef evoluciona en Meganium es presenten nombrosos canvis en la seva aparença, incrementa la seva grandària, el collaret de fulles del seu coll acaben el seu desenvolupament i germinen, aquestes s'obrin i naix una gran flor, gràcies a la qual Meganium pot utilitzar un increïble llamp solar. També canvia la fulla sobre el seu cap per dos estamenes, el to de la seva pell torna a ser verda en lloc del verd groguenc de Bayleef, el seu coll es torna molt més llarg, el que li fa semblar-se un poc més a un sauropode, i els seus ulls es tornen de color groc, en comptes de roig, com les seves preevolucions.

La substància química de la qual està elaborada la dolça fragància que emet la flor en el seu coll, és capaç d'actuar com un relaxant natural que calma l'exaltació i l'agressivitat a més el seu alè curatiu és capaç de regenerar la vegetació. En la batalla, pot llançar aquesta essència per a aplacar l'esperit de lluita dels seus enemics i esbraveir-los.

Línia evolutivaEdit

Chikorita - Nv. 16 - Bayleff - Nv. 32 - Meganium

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori