Fandom

Pokepèdia

Metagross

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Metagross
Imatge de Metagross
#376 Metagross
メタグロス (Metagross)

Mé.ta.gros
J:– · H:192 · S:– · K:

Informació
Espècie: Pota ferro
Tipus: Tipus acer.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Cos pur
Pes: 550,0 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Camp
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Metagross
Crit: noicon
Ítems: Rev. metàl·lic (5%)

Metagross és un Pokémon de tipus acer/psíquic introduït en la tercera generació. És l'evolució de Metang.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules metall (metall o metàl·lic) i groß /gross/ (gran en alemany), encara que també pot vindre de cross (creu), a causa de la immensa "X" que té en el centre del seu cap i a la forma del seu cos quan es veu des de dalt.

Biologia Edit

Metagross és un Pokémon tranquil, però quan se li interromp del seu estat de meditació es torna fer i incontrolable. És capaç de levitar si arreplega les seues potes cap a endins.

Està compost per dos Metang, que a l'igual estan formats per dues Beldum cadascun, pel que posseeix quatre cervells, un en cada cama, que li proporcionen poders psíquics insuperables.

Pot realitzar complexes operacions més ràpid que una calculadora, segons estudis realitzats a Metagross. La seua intel·ligència és molt superior a la d'un súper-ordinador. L'acer pel qual està compost és blau i dur com el diamant, i és extremadament difícil trencar-lo. Generalment, Metagross habita en muntanyes altes i rocoses, per a protegir-se dels entrenadors i evitar la seua captura, ja que és un Pokémon molt benvolgut. Encara que no siga llegendari, igual que bronzong, pot viure milers d'anys. S'han trobat alguns Metagross amb més de 2000 anys d'edat.

HàbitatEdit

Metagross viu en àrees muntanyoses acompanyat de Beldum i Metang. Pot romandre còmodament en pendents molt inclinades clavant les seves urpes en la roca.

Diferència de gènereEdit

Mega-MetagrossEdit

A partir de la sisena generació  i únicament estant en combat, Metagross pot megaevolucionar en Mega-Metagross. El seu tipus no canvia, es dupliquen pràcticament el seu pes i l'alçada; la seva habilitat canvia a urpa dura. En megaevolucionar, el seu cos es veu sotmès a una successió de canvis: li apareixen dos braços més, augmenta el tamany de les urpes, la X del seu front s'estilitza i es torna daurada i té una pua a la part inferior del cap. A part dels canvis físics, el seu crit és diferent. Aquesta megaevolució també aconsegueix un augment de totes les seves estadístiques exceptuant els PS .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori