Fandom

Pokepèdia

Mew

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mew
Imatge de Mew
#151 Mew
ミュウ (Mew)

/'miʊ/ [míu]
J:250 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Nova espècie
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Sincronia
Pes: 4,0 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Rar
Color: Rosa
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Mew
Crit: noicon
Ítems: Cap

Mew és un Pokémon llegendari de tipus psíquic introduït en la primera generació. Mew és l'avantpassat de tots els Pokémon ja que té els seus gens, i és l'únic que pot aprendre totes les màquines tècniques (MT) i les màquines ocultes (MO).

Etimologia Edit

El nom de Mew pot referir-se al seu aspecte felí, ja que en anglès, la paraula mew significa mill. Igualment en japonès la paraula myō significa miol. O d'una variació de la paraula anglesa new (nou) a causa de la seua classificació Pokémon, nova espècie.

Biologia Edit

Es creu que Mew té l'ADN de tots els Pokémon existents i per això té el títol de "el Pokémon més rar". En l'anime, un grup de científics van trobar en una zona d'Amèrica del Sud un temple dedicat a ell juntament amb el fòssil d'una de la pestanyes d'un Mew. D'aquest extreuen ADN i, després de diversos experiments fallits, aconsegueixen finalment crear un clon d'Mew, però alterat genèticament per ser més fort que l'original.Aquesta creació és batejada com Mewtwo. La causa més probable és que ningú l'hagi vist pot ser que es degui al fet que coneix el moviment Transformació, permetent canviar la seva forma a qualsevol Pokémon o objecte de la mateixa manera que ho fa Ditto, possiblement utilitzava aquest moviment sovint per passar inadvertit.

Fisiologia Edit

Malgrat la seva aparença també és un dels Pokémon més intel·ligents, pot fer-se invisible quan vulgui, es creu que té l'ADN de tots els Pokémon i que pot fer qualsevol moviment. El seu color és blanc rosat, té unes extremitats petites i una cua llarga i fina per a la seva petita grandària, semblant a un embrió. És un Pokémon molt tranquil i pacífic que prefereix observar la lluita abans que participar-hi. És un Pokémon juganer i entremaliat per naturalesa ja que a la pel·lícula s'observava que començava a distreure el Team Rocket i jugar amb ells sense que es donin compte.

Mew comparteix trets felins. La seva forma física és similar a l'embrió d'un animal, això pot ser degut a que suposadament Mew és l'antecessor de tots els Pokémon. Els embrions dels Pokémon, igual que els dels animals, comparteixen una mateixa forma física, segons la teoria de la recapitulació.

Evolució Edit

Com que és un Pokémon llegendari, Mew no evoluciona.

Curiositats Edit

  • Tot i que va ser introduït a la Primera generació, no es pot capturar en Pokémon Vermell, Blau i Groc a menys que es faci ús d'un Glitch.
  • La primera trobada amb Mew va ser a Guyana, Amèrica del Sud, d'acord amb els llibres en l'edifici abandonat d'Illa Canela.
  • En les MT que pot aprendre s'hi inclouen moviments com Ala d'acer encara que no té ales, o atracció sense tenir gènere.
  • Tot i que a Mew se li pot ensenyar qualsevol moviment, la tutor de moviments de estel draco refusarà ensenyar aquest moviment per no pertànyer al tipus drac. El tutor de moviments "definitius" no voldrà fer-ensenyar planta ferotge, anell igni o hidrocanó al no tractar-se de l'evolució final d'un Pokémon inicial.
  • En les primeres temporades es diu que Mew va ser el primer Pokémon, però es contradiu amb la idea que Arceus va crear tot l'univers.
  • El color de Mew ha anat canviant de tonalitats al llarg de les generacions de videojocs, mentre que en l'anime sempre ha estat d'un color blanc amb ombres rosades (el que té a la primera generació i en la [ [segona generació]] de videojocs).
  • En els diaris de la mansió abandonada d'Illa Canela s'esmenta que Mew va donar a llum a Mewtwo, mentre que l'anime diuen que Mewtwo va ser creat pels humans a patir de la informació genètica de Mew.
  • Els diaris de la mansió abandonada d'Illa Canela diuen que Mew va ser descobert a Guyana, Amèrica del Sud, quan en realitat, el món real està separat del món Pokémon.
  • Tot i ser un Pokémon llegendari, en els jocs de les primeres generacions, es diu que Mewtwo és el fill de Mew, sent això impossible ja que Mew no pot criar, i suposant a més la història de la pelicula de anime en la qual s'explica que Mewtwo és un clon millorat de Mew.
  • En l'obertura de la primera temporada, es creia que el Mew que apareixia era un Pokémon brillant, però en realitat Mew estava fent confusió o psíquic i com aquí era blanc es barrejaven els colors i quedava com un Pokémon brillant.
  • En els Sprites, la cua de Mew es va fent més llarga en cada generació.
  • En els Sprites de Verd i Roig (Japó) Mew posseeix un paquet entre les seves orelles present només en aquests dos videojocs, i en les figures antigues de Tomy.
  • Mew té una possibilitat de captura superior al de la majoria de Pokémon llegendaris.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori