Fandom

Pokepèdia

Mienfoo

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mienfoo
Imatge de Mienfoo
#619 Mienfoo
コジョフー (Kojofu)

[/Min.fu/]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Artmarcial
Tipus: Tipus lluita.gif
Habilitat: Regeneració
Focus intern
AudaçDW
Pes: 20 kg
Alçada: 0,9 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Mienfoo
Crit: noicon
Ítems: Cap
Mienfoo és un Pokémon tipus lluita introduït cinquena generació. És la preevolució de Mienshao.

Etimologia Edit

Mienfoo està basat en les paraules "Ermine" que és com es tradueix ermini, un mustèlid en el qual està basat aquest Pokémon, a més de la terminació -Foo que fonèticament és similar a Fu, derivat de l'art marcial kung-fu. El seu nom japonès podria vindre de la paraula "dojo" (lloc de meditació i pràctica de les arts marcials tradicionals del Japó) unida a "fu" de la paraula "kung-fu", referint-se al tipus de lluita en el qual s'especialitza.

Biologia Edit

Pel seu nom i postura es pot dir que es relaciona amb el kung-fu (un art marcial que tracta del domini de la ment sobre el cos).

Per a evolucionar necessita arribar a la perfecció en les seves arts marcials, el que requereix molts anys de dur entrenament per a enfortir-se, una vegada aconseguida la maduresa està preparat per a evolucionar a Mienshao.

L'estratègia d'atac de Mienfoo consisteix en atacar moltes vegades seguides per a atabalar al rival. És un Pokémon molt lleial al seu entrenador, sent un autèntic guerrer que no l'abandona mai.

Normal Esquena
Mienfoo Mienfoo Mienfoo Mienfoo

Evolució Edit

Mienfoo evoluciona a Mienshao en el nivell 50. Mienshao no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori