Fandom

Pokepèdia

Mightyena

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mightyena
Imatge de Mightyena
#262 Mightyena
グラエナ (Guraena)

Mai-ti-iena
J:– · H:011 · S:– · K:

Informació
Espècie: Hiena
Tipus: Tipus sinistre.gif
Habilitat: Intimidació
Peus ràpids
AutoestimaDW
Pes: 37,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Gris
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Mightyena
Crit: noicon
Ítems: Cap

Mightyena és un Pokémon de tipus sinistre introduït en la tercera generació, i és la forma evolucionada de Poochyena.

Etimologia Edit

El nom Mightyena es deriva de l'anglès mighty, que significa poderós i hyena que es refereix al nom de l'animal, hiena (encara que puga semblar-se més a un llop.)

Biologia Edit

Aquest Pokémon té un abundant pèl negre i gris, ulls de color rojos, una llarga cua abundant, té un petit triangle semblat a un ullal sota cada ull. Està basat en una Hiena Ratllada. Té unes dents molt afilades: qualsevol presa que vulga no se li escapa. Corre molt ràpid. Si arriba a trobar-se en una situació comprometedora, solament fa ús d'un temible rugit que arruixa lluny al rival.

Mightyena viu amb la seva gossada en estat salvatge. Sempre obeeix al seu entrenador. Derrota a l'enemic gràcies a un treball d'equip perfectament coordinat.

AlimentacióEdit

Caça en grups de deu Mightyenas, derrotant a les seues preses amb una letal mossegada en la gola. Cacen cries de Miltank, Mareep, menuts Tauros i alguns ocells com Torchic, Taillow o Pidgey salvatges. Encara que menja sobretot mamífers, li agraden més les aus, encara que els caça en menor quantitat a causa de la gran dificultat que presenta caçar a una presa que pot escapar volant. També saquegen nius de Fearow i altres aus. Quan la fam no els deixa altra opció, acudeixen a ciutats i pobles a la recerca de detritus, escombraries, desaprofitaments i menjar humà, arribant a derrocar persones amb la condició de aconseguir sustente. No obstant això, són molt rars aquests casos i el normal és que no isquen de la muntanya o del bosc en el qual habiten. Si viuen prop d'un riu, són capaços de donar una urpada en l'aigua, per a provar sort en l'art de la pesca. Segueixen un ordre similar al dels Houndoom quant a l'hora per a menjar es refereix.

Normal Esquena
Mightyena Mightyena Mightyena Mightyena

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori