Fandom

Pokepèdia

Mill (anime)

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Mill
Mill
Millo en la Saga Black & White.
Informació
Nom japonès デント (Dento)
Gènere Masculino
Llar Ciutat Gres
Regió Tessèlia
Primera aparició Líders trigèmins, triple amenaça! (CAT) / {{{3}}} (EUA) ‹№›
Contrapart joc Mill
Contrapart manga Cilan
Vegeu més imatges d'aquest personatge

Mill (Cilan en anglès, デント Dento en japonès) és un dels protagonistes de la catorzena temporada de l'anime. Juntament amb els seus dos germans és el líder del gimnàs Pokémon de Ciutat Gres. Actualment viatja amb Ash i Iris per la regió Tessèlia. És un Sibarita Pokémon.

Història Edit

EP665.png

Mill al costat dels seus germans en el seu gimnàs.

La seva primera aparició fou en l'EP665 on Ash i Iris arriben a la Ciutat Gres a reptar al gimnàs, en el qual es porten una gran sorpresa al saber que eren tres líders i no només un. Ash s'enfronta primer a Zeo, derrotant-lo, a continuació a Dacsa i finalment a Millo; després d'una llarga batalla entre l'Oshawott d'Ash i Pansage, Ash aconsegueix guanyar la seva primera medalla. Després d'açò, Mill decideix començar a viatjar amb Ash i Iris. El seu somni és convertir-se en Sibarita Pokémon que, amb els seus grans coneixements i experiència, determina la compatibilitat d'entrenadors i Pokémon i els dóna consells sobre com fer amistat amb els altres.

En l'EP667, al començament, Ash es trobava famolenc, pel que Mill va cuinar per a ell i per a Iris un menjar exquisit, demostrant així que és un bon cuiner a l'igual que Brock, ja que és l'amo d'un restaurant juntament amb els seus germans.

En l'EP671, Mill i els altres es troben amb un Dwebble salvatge, el qual estava fent la seva closca amb una roca. De cop i volta un grup de Dwebble apareixen i li roben la seva closca a l'altre Dwebble, aquest s'enutja i els ataca però és derrotat pel grup de Dwebble, Mill al veure el que va passar envia al seu Pansage a seguir-los, però sense sort. Mill i els altres s'acosten a Dwebble per a veure si estava bé, però aquest s'espanta i els acaba atacant, en això Dwebble colpeja al Pansage de Mill amb una roca i aquest es fa mal, Dwebble al veure que només els volia ajudar, es disculpa.

Nom en altres Idiomes Edit

  • Castellà: Millo
  • Italià: Spighetto
  • Francès: Rachid
  • Alemany: Benny
  • Japonès: Dento

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori