Fandom

Pokepèdia

Misty

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Misty
La sirena distorsionada
Informació
Nom japonès カスミ (Kasumi)
Gènere Femení
Llar Ciutat Celeste
Regió Kanto
Joc Pokémon Verd, Roig, Blau i Groc; Pokémon Or, Plata i Cristall; Pokémon Roig Foc i Verd Fulla i Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver
Contrapart anime Misty (anime)
Contrapart manga Misty (manga)

Misty (カスミ Kasumi en japonès) és la líder de gimnàs de Ciutat Celeste. És l'encarregada de salvaguardar i lliurar la Medalla Cascada Medalla Cascada, té molts admiradors en la seva ciutat a pesar de ser tan jove. És molt hàbil amb els Pokémon de tipus aigua.

El seu títol "La Sirena Distorsionada", es deu a la forta personalitat que té i a la seva fàcil irritabilitat (vist tant en els jocs com en l'anime) en contrast amb el delicat cos d'una sirena, en qualsevol cas, és una miqueta estranya.

En l'anime Edit

EP275 Misty.png

Misty en l'anime.

Article principal: Misty (anime)

És la protagonista femenina de la primera temporada fins a la cinquena temporada. La seva primera aparició és en l'EP002. Cal destacar que és la millor amiga d'Ash Ketchum. També és una de les millors exhibidores de moviments. Madura, responsable, de caràcter fort i sentimental, i fanàtica dels Pokémon d'aigua. Va escapar de casa prometent ser la millor entrenadora de Pokémon aquàtics i va continuar el seu viatge amb Ash amb l'excusa d'haver-li trencat la seva bicicleta. Misty es va quedar a càrrec del Gimnàs quan les seves germanes es van guanyar un viatge per a recórrer el món, deixant a Ash i a Brock en el seu viatge. Però en un episodi al veure que el seu Horsea no es trobava bé perquè nedava per espais molt menuts, va decidir dur-li al gimnàs on aquest acaba actuant en un ballet subaquàtic.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori