Fandom

Pokepèdia

Moltres

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Moltres
Imatge de Moltres
#146 Moltres
ファイヤー (Faiyā)

Móltres
J:237 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Flama
Tipus: Tipus foc.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Pressió
Pes: 60,0 kg
Alçada: 2,0 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Rar
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Moltres
Crit: noicon
Ítems: Cap
Moltres és un Pokémon de tipus foc/volador pertanyent a la primera generació. És una de les tres aus llegendàries.

Etimologia Edit

El seu nom deriva de molten (fos) i tres (nombre, ja que és la tercera au llegendària); mentre que en japonès el seu nom és una japonització de l'anglès "Fire" (foc).

En francès el seu nom Sulfura pareix una unió de les paraules sulfure (sulfur en anglès o francès) i Ra (Déu del Sol en la mitologia egípcia)

Biologia Edit

Moltres és un enorme ocell de color groguenc, amb una cresta flamejant en el cap. Les seues ales i la seua cua estan embolicades en flames.

És una de les 3 aus llegendàries. Va ser creat, igual que Articuno i Zapdos, per a mantenir el balanç del clima per la calor que provoca, per aquest motiu Articuno i Moltres es tinguen un odi especial.

Es diu que Moltres viu en els cims dels volcans, dels quals tot just ix, doncs, amb el foc de les seues ales, és capaç d'incendiar boscos sencers. Les llegendes diuen que quan el cel està roig, és que Moltres està de caça. Altra llegenda diu que les seues ales tenen poders hipnòtics, i qui les mira de prop es queda embadalit. La seua temperatura corporal supera els 4000ºC.

Moltres sembla haver estat creat a partir de la grua, encara que al ser un ocell de foc sembla un au fènix amb les seues precioses ales flamejant.

Es diu en l'anime que Moltres no pot ser capturat i tenir-lo en una pokeball, ja que si açò ocorreguera el món entraria en una era glacial, ja que Moltres controla el clima càlid del planeta.

Sempre es guarda la flama d'aquest Pokémon per a inaugurar la Lliga Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori