Fandom

Pokepèdia

Monferno

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Monferno
Imatge de Monferno
#391 Monferno
モウカザル (Moukazaru)

Mon.fer.no
J:– · H: · S:005 · K:

Informació
Espècie: Juganer
Tipus: Tipus foc.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Mar flames
Puny ferriDW
Pes: 22,0 kg
Alçada: 0,9 m
Grup Ou: Camp
Humanoide
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Bosc
Color: Marró
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Monferno
Crit: noicon
Ítems: Cap

Monferno és un Pokémon de tipus foc/lluita introduït en la quarta generació. És l'evolució de Chimchar, un dels Pokémon inicials de Sinnoh.

Etimologia Edit

  • Ve de les paraules en anglès monkey (mico) i inferno (gran foc).
  • El seu nom francès, *Chimpenfeu, prové de les paraules chimpanzé (ximpancé) i en feu (en foc).
  • El seu nom japonès, モウカザル Moukazaru, prové de les paraules 猛火 mōca (flames rugidores) i 猿 saru (mico).

Biologia Edit

Monferno està basat en un babuí, pel pegat que té en el cap i la seva llarga cua, a més de per la contextura del seu cos (cames curtes i braços llargs), a pesar que el seu atapeït pelatge blanc en el coll és un tret del hamadríad o papió sagrat, i els seus colors roig i blau en la cara són trets d'un mandril.

La majoria del pèl de Monferno és d'un color ataronjat brillant. Monferno té una cua, diferenciat de la seva forma anterior, Chimchar, el qual no tenia. La seva cua és similar a la de Charmander, Charmeleon i Charizard a causa de les flames en el seu extrem. Aquesta flama s'utilitza sovint com un arma. Quan està amenaçat, Monferno augmenta la grandària de la seva flama per a semblar més gran que el que realment és, que és útil per a espantar als enemics. Té pèl blanc al voltant del seu coll i pelatge daurat reforçat en els braços a l'alçada dels muscles, que utilitza per a defensar-se de contraatacs que llancen els seus adversaris, aquests a l'evolucionar es convertiran en les plaques daurades d'Infernape. Es troba en zones de calor o en boscos.

Normal Esquena
Monferno Monferno Monferno Monferno

Evolució Edit

Chimchar evoluciona a Monferno en el nivell 14. Monferno evoluciona a Infernape en el nivell 36.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori