Fandom

Pokepèdia

Mont Moon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Mont Moon (Mount Moon en anglès) és una muntanya sobre la qual solen caure pluges de meteorits. Es troba en la regió de Kanto, entre la ruta 3 i la ruta 4.

Els trossos d'estrella que rep es coneixen com pedres lunars i serveixen per a evolucionar a certs Pokémon, entre ells Clefairy.

Descripció Edit

El Mona Moon és l'única muntanya de Kanto (sense contar el Mont Platejat de Johto/Kanto i el Mont Brases de les Illes Set). A la primera i tercera generació, el seu interior és un enorme laberint en el qual al final d'aquest tindrem la possibilitat de triar entre 2 fòssils (Kabuto i Omanyte), al triar un l'altre desapareixerà per a sempre. Com es diu anteriorment, és famosa per la Pedra lunar, que es creu que és d'un meteorit que es va estavellar en la mont, a més dels Clefairy, qui es creuen haver arribat a la Terra en el mateix meteorit. En la 2° i 4° generació la longitud de la cova es va escurçar exageradament, deixant clar que va haver molts canvis en Kanto 3 anys després de Pokémon Roig i Blau, Pokémon Groc i Pokémon Roig Foc i Verd Fulla.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori