Fandom

Pokepèdia

Mont Platejat

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Mont Platejat (en anglès Mt. Silver) és una mont situat en la regió de Johto, tot i això només es pot accedir a aquest lloc muntanyenc des de l'entrada oest en la Carrer Victòria a Kanto. En eixa entrada hi ha un home que no et permetrà passar fins que hages aconseguit les 8 medalles dels gimnasos de Kanto. Una vegada aconseguides, vés a Poble Paleta, parla amb el Professor Oak i et donarà permís per a entrar. A partir de llavors l'entrada ja no estarà bloquejada i podràs anar sempre que vulgues.

El motiu que no es permeta l'entrada fins a complir eixe requisit és perquè es tracta d'una zona molt perillosa, amb Pokémon d'alt nivell la majoria dels Pokémon estan del nivell 20 al nivell 60.

La ruta està plena de mala herba, zones d'herba i d'aigua, degut al fet que és molt poc transitada. La ruta comença en la part més occidental de Kanto (Ruta 28) i acaba en la part més oriental de Johto, arribant fins a l'entrada de la Cova Platejada.

Al costat de l'entrada a la cova hi ha un Centre Pokémon on sanar als teus Pokémon i que et permet regressar ací usant Vol des de qualsevol punt de Johto, una vegada hages arribat ací per primera vegada.

Regressant cap a l'est prenent el camí de dalt, usant Tall per a tallar uns arbustos, s'arriba a una casa d'una dona que et conta que és famosa i que s'ha anat a viure allí perquè ningú no la trobe. Perquè guardes el secret que l'has trobat et regalarà la MT47, Ala d'acer.

El Mont Platejat com a tal no apareix en el mapa; eixa ruta està dividida entre la Ruta 28 i la Cova Platejat. No obstant això, en l'entrada de la cova hi ha un cartell que posa "Mont Platejat", i en el Centre Pokémon que hi ha al costat de l'entrada hi ha una dona que també es refereix a aquest com Mont Platejat. Per a diferenciar l'interior de la cova de l'exterior se sol anomenar Mont Platejat a l'exterior de la cova, i Cova Platejada a l'interior de la cova.

A l'arribar al final, tindrem una batalla contra el millor entrenador de Kanto, Roig.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori