Fandom

Pokepèdia

N

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

N Harmonia (エヌ en japonès) és un dels antagonistes dels jocs Pokémon Negre i Blanc. Se li considera un personatge una miqueta enigmàtic, amb ideologies radicals sobre la relació entre entrenadors i Pokémon. És capaç de comprendre als Pokémon amb tan solament mirar-los.

Al llarg del joc, "N" reptarà contínuament al jugador parlant de "justícia", és a dir, el que per a ell és el correcte i el que no ho és. A més es referirà als Pokémon com "amics", i buscarà d'alliberar-los del control dels humans per a així crear dos mons totalment aïllats (Blanc i Negre), però per a açò necessitarà primer trobar el poder i els mitjans necessaris. És el líder de l'Equip Plasma.

Aparença Edit

N és un noi de, aparentment, la mateixa edat que els protagonistes (o potser un poc major). De cabell verd, camisa blanca i, sota aquesta, una samarreta negra. Posseeix una gorra amb la vora negra i la part davantera blanca. Els seus pantalons són de color crema, i les seves sabates són verdes.

Com dada curiosa, té amarrat als pantalons, un accessori cúbic semblant a una Esponja de Menger, el mateix que apareix en l'obertura del joc. A més, posseeix un braçalet en ambdós canells i un penjoll en el coll amb la forma de Saturn i amb els colors de l'Equip Plasma (negre, blanc i blau)

En els videojocs Edit

N és el fill de Ghechis, el membre tirà de l'Equip Plasma. A mesura que va créixer, va ser nomenat com el rei i líder de l'Equip Plasma; al créixer ho va fer aïllat de la societat i en el seu palau, amb Pokémon que, segons el seu pare, havien estat maltractats pels humans. És l'antagonista del joc, però té un bon cor i veu com els seus amics als Pokémon. Va ser criat per a pensar que els Pokémon havien de ser alliberats. Apareix davant el jugador en diversos punts durant el videojoc per a la batalla.

N Cara.png

Silueta de N que apareix en algunes ocasions del joc.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori