Fandom

Pokepèdia

Natu

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Natu
Imatge de Natu
#177 Natu
ネイティ (Naty)

/'na.tu/ [ná.tu]
J:159 · H:162 · S:– · K:

Informació
Espècie: Ocellet
Tipus: Tipus psíquic.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Matinar
Sincronia
EspillmàgicDW
Pes: 2,0 kg
Alçada: 0,2 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Verd
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Natu
Crit: noicon
Ítems: Cap

Natu és un Pokémon de tipus psíquic/volador introduït en la segona generació.

Etimologia Edit

El seu nom podria ser una referència a Atu, un déu asteca. Atu és també el nom del primer home de la mitologia samoana. A més d'aquestes referències, Natu en llatí significa naixement.

El seu nom japonès, Neiti, sembla ser un abreujament de native (en anglès, nadiu, o natal seguint el sentit de la paraula en llatí anteriorment explicada).

Biologia Edit

Natu és un menut ocell Pokémon principalment verd amb un cos quasi esfèric. Posseeix petites ales de colors brillants i dures, i té una petita cresta en la part superior del seu cap. També té els ulls ametllats i sembla que sempre està veient quelcom. El seu disseny està inspirat en la seva majoria per nadius dissenys americans. S'assembla una mica a Hoothoot. És un dels Pokémon més petits de tots.

Són Pokémon de bosc, a pesar que saben grimpar troncs prefereixen viure en el sòl en lloc d'en els arbres, doncs allí pot alimentar-se de petites bestioles. Sol ser molt callat, quasi no fa soroll al moure les ales. Natu no pot volar, per tant dóna petits bots per a poder caminar. S'alimenta de cactus evitant les punxes, poques vegades salta als arbres per a picotejar les branques. Algunes persones diuen que pot predir el futur.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori