Fandom

Pokepèdia

Nidoqueen

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Nidoqueen
Imatge de Nidoqueen
#031 Nidoqueen
Nidoqueen (ニドクイン)

J:097 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Trepant
Tipus: Tipus verí.gif Tipus terra.gif
Habilitat: Punt tòxic
Rivalitat[1]
Pes: 60,0 kg
Alçada: 1,3 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 0%
Femella 100%
Hàbitat: Prada
Color: Blau
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Nidoqueen
Crit: noicon
Ítems: Cap
Nidoqueen és un Pokémon de tipus verí/terra pertanyent a la primera generació. És l'evolució de Nidorina i també és un Pokémon de gènere femení quina contra part és Nidoking.

Etimologia Edit

El seu nom deriva de la paraula japonesa per a bessons nido, o també pot ser degut a la pronunciació japonesa de needle (agulla/punxa), fent referència a les dues línies evolutives que utilitzen aquesta paraula, diferenciades pel seu sexe. I el seu nom es completa per la paraula anglesa queen que significa reina, per a determinar que és una forma evolutiva final i seguir mantenint la diferència de gènere.

BiologiaEdit

Dins de la seva anatomia hi ha quelcom semblat amb la seva contrapart Nidoking. Aquest Pokémon no pot criar ous al no pertànyer a cap grup ou; viu en les prades i té unes escates que li ajuden a fer atacs de gran poder i alhora li proporcionen gran defensa.

És un Pokémon que té una gran varietat d'atacs (pot aprendre fins i tot atacs de tipus elèctric, gel i aigua, entre uns altres, sent del tipus terra el predominant). Altra dada que és important anotar, és que no hi ha moviments que es multipliquen per 4 a l'atacar sobre aquest Pokémon.

Nidoqueen és molt mes pacífica que la seva contrapart Nidoking, no obstant això protegirà a les seves cries Nidoran amb totes les seves forces podent arribar a ser molt destructiva.

HàbitatEdit

Les Nidoqueen viuen en grups amb Nidoking en prades, també se li ha pogut veure en camp obert o prop de les muntanyes.

Normal Esquena
Nidoqueen Nidoqueen
Femella
Nidoqueen no té diferència de gènere perquè sempre és femella.
Veure totes les diferències

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat Rivalitat es va afegir en la quarta generació .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori