Fandom

Pokepèdia

Ninetales

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Ninetales
Imatge de Ninetales
#038 Ninetales
キュウコン (Kyūkon)

nain-teils
J:126 · H:154 · S:– · K:

Informació
Espècie: Rabosa
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Absor. foc
SequeraDW
Pes: 19,9 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Prada
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Ninetales
Crit: noicon
Ítems: Baia Lafrau

Ninetales és un Pokémon de tipus foc pertanyent a la primera generació. És l'evolució de Vulpix.

Etimologia Edit

Pel que sembla, el seu nom és un joc de mots ja que és la unió de les paraules en anglès nine (nou) i tails (cues), en referència a les seves nou cues. No obstant això aquesta última està escrita com a tals, que significa històries, del que es pot deduir que cada cua és una història diferent el que li atribueix diversos poders; a més es pronuncia de forma semblant a tails.

En japonès el seu nom s'ha format per la unió de kyū (nou) i kon (cues). Que pot ser que tinga alguna cosa que veure amb kyūbi no kitsune, les raboses de nou cues.

Biologia Edit

Diu la llegenda que va nàixer de nou fetillers sants que posseïen poders sagrats. Probablement a açò es deguen les seves nou cues, una per cada fetiller.

Ninetales és un Pokémon molt semblat a una rabosa albí, el seu pelatge és de color crema i les puntes de les seves cues d'un color groc mostassa. És un Pokémon dotat d'una gran intel·ligència, és capaç d'entendre a la perfecció el llenguatge humà, a més de ser molt fidel al seu entrenador. És extremadament venjatiu, prendre una de les seves nou cues podria causar mil anys d'una maledicció, es diu que cadascuna té un poder en particular que encara aquesta sent investigat (encara que es creu que una d'elles és l'habilitat d'adoptar forma humana).

La seva dieta aquesta formada principalment per petits rosegadors. El seu cos és immune a temperatures de fins a 2000 °C. A l'interior del seu cos manté una flama cremant igual que la seva preevolució, Vulpix, la qual genera una calor capaç de mantenir la seva temperatura corporal molt alta.

Est va ser el primer Pokémon a ser usat com a símbol de la màxima bellesa entre els Pokémon. Hi ha els qui afirmen que existeix un gran amor arrelat entre els Ninetales femelles i els Arcanine mascles, arribant a fer qualsevol cosa per estar junts. Aquest amor sobreviu fins ara de la mort, quan els seus esperits apareixen en una caminada romàntica en època de lluna plena, a les ribes del mar o d'una llacuna. Són coneguts també com a símbol de la passió, i l'amor etern,es creu que el mateix passa amb els Luxray.

El llarg de les seves cues li donen una aerodinàmica sustentable per a poder aconseguir grans velocitats.

Està basat en un Kitsune, una rabosa de nou cues de la mitologia japonesa.

En estar basat en un Kitsune els poders de Ninetales són molt misteriosos. La capacitat de crear il·lusions és pròpia dels pokémon tipus fantasma o psíquic, no obstant això malgrat pertànyer solament al tipus foc Ninetales pot crear-les, com es va veure en l'episodi "esperant a un amic" en el qual un Nintales longeu creava la il·lusió d'una bella jove.

Els Ninetales tenen alguns trets tipus fantasma, per la qual cosa diu la llegenda d'aquests Pokémon. Fins a la tercera generació, Ninetales podia aprendre alguns ataques tipus psíquic, sinistre i fantasma, en canvi en la quarta generació, aquest Pokémon augmenta la quantitat d'atacs que pot aprendre com raig solar, pau mental, més psique, rancor, entre uns altres.

Es creu que Ninetales podria ser també un Pokémon de tipus secundari Psíquic o Fantasma ja que com es va veure en l'episodi, "esperant a un amic" pot usar tel·lequinesi i crear il·lusions. cal destacar també que els Ninetales brillants posseeixen un pelatge gris, la qual cosa els dóna una major aparença fantasmagòrica

Com diu la Pokédex cadascuna de les seves cues posseeix un poder únic però encara no van ser revelats. En estar basat en un Kitsune es podria deduir que no solament pot crear il·lusions de castells, belles joves o homes, etc, sinó que també podria literalment transformar-se en un ésser humà, el mecanisme per a aquesta transformació seriosa igual que la del Kitsune, podria copiar literalment l'aparença d'una persona existent o inventar la figura que li plaga. Ninetales és un Pokémon molt devot amb el seu entrenador, intentara complaure-ho en tot el que li demane posat que vol estimar-ho i protegir-ho. No obstant això si l'entrenador fóra cruel amb el seu Ninetales, aquest no ho cuidaria i fins a intentaria escapar-se.

Hàbitat Edit

Aquest Pokémon habita generalment en les prades com la seva preevolució encara que pot ser vist en zones caloroses i seques.

Normal Esquena
Ninetales Ninetales Ninetales Ninetales

Evolució Edit

Vulpix evoluciona a Ninetales exposant-lo a una Pedra foc. Ninetales no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori