Fandom

Pokepèdia

Nosepass

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Nosepass
Imatge de Nosepass
#299 Nosepass
ノズパス (Nosepass)

[Nós.pas]
J:– · H:060 · S:155[1] · K:

Informació
Espècie: Brúixola
Tipus: Tipus roca.gif
Habilitat: Imant
Robustesa
Poder sorrraDW
Pes: 97,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Caverna
Color: Gris
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Nosepass
Crit: noicon
Ítems: Pedra dura

Nosepassés un Pokémon de tipus roca introduït en la tercera generació. Està basat en un moái.

EtimologiaEdit

El seu nom ve de les paraules angleses nose (nas), pel gran nas que té, i compass (brúixola), degut al fet que es mou com a brúixola.

El seu nom en alemany prové de nase, que significa nas; i magnetisch, que significa magnètic.

BiologiaEdit

Nosepass utilitzant el seu nas com brúixola per a guiar a Alan.

Aquest Pokémon aquesta basat en un Moai de la Illa de Pasqua. Es caracteritza per tenir un gran nas magnètica amb la qual pot orientar-se prenent com referència al camp magnètic de la terra, aquesta no solament li serveix per a trobar el Nord sinó que li serveix per a trobar qualsevol criatura que produïsca la més mínima descàrrega d'electricitat i com tots els éssers vius per a moure's generen menudes descàrregues, li és fàcil trobar qualsevol ésser que tinga vida. És un gran avantatge ja que no necessita dels seus ulls o el seu nas per a trobar al seu rival. Aquest Pokémon pot levitar gràcies als camps magnètics que es troben en la terra.

Nosepass prefereix no moure's molt a causa de el seu pesat cos i a la seva estructura quadriculada que no la de molta variació de moviment, però un colp d'aquest Pokémon és suficient per a vèncer quasi a qualsevol Pokémon. És un Pokémon tranquil i tímid, però quan entra en combat pot arribar a fer molt malbé al seu rival amb un mínim esforç.

L'únic problema que té el seu nas és que quan es troba amb un de la seva mateixa espècie és impossible que combaten ja que els seus nassos faran de separador per ésser del mateix pol.

Diferència de gènereEdit

EvolucióEdit

En la tercera generació Nosepass no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

A partir de la quarta generació Nosepass evoluciona a Probopass al pujar un nivell en el Mont Corona. En la cinquena generació evoluciona al pujar un nivell en la Cova Electrorroca.

ReferènciesEdit

  1. Solo en Pokémon Platino, gracias a la expansión de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori