Fandom

Pokepèdia

Novena temporada

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pokémon: Battle Frontier (traduït: Pokémon: Batalla de la Frontera), (ポケットモンスター Poketto Monsutā, Pocket Monsters en japonès), és la novena temporada de la sèrie d'animació de Pokémon i l'última de la segona generació de l'anime Pokémon: Advanced Generation (ポケットモンスター アドバンスジェネレーション en japonés) la qual segueix les aventures del protagonista Ash Ketchum aconseguint les medalles o símbols del front/frontera en la regió de Kanto.

La divisió entre les temporades de Pokémon es basa en les obertures de cada episodi, i no pot reflectir la temporada real de la producció. La rotació d'episodis en la versió de 4kids es basen en la seva primera transmissió en els Estats Units, als canals WB Television Network o Cartoon Network (altres estats van seguir en gran part aquesta ordre o la rotació japonesa.) Les transmissions subseqüents de la versió anglesa segueixen l'ordre japonesa original, excepte en el cas dels episodis censurats.

Aquesta temporada va ser emesa a Japó del 6 d'octubre del 2005, al 14 de setembre del 2006. Als Estats Units, va ser emesa des del 8 de setembre del 2006, fins al 3 de març del 2007.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori