Fandom

Pokepèdia

Octillery

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Octillery
Imatge de Octillery
#224 Octillery
オクタン (Okutank)

J:173 · H: · S:133 · K:

Informació
Espècie: Reactor
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Ventoses
Franctirador[1]
PenellDW
Pes: 28,5 kg
Alçada: 0,9 m
Grup Ou: Aigua 1
Aigua 2
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua salada
Color: Roig
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Octillery
Crit: noicon
Ítems: Cap

Octillery és un Pokémon de tipus aigua introduït en la segona generació. És la evolució de Remoraid. Destaca el seu dràstic canvi de forma a l'evolucionar.

Etimologia Edit

El seu nom es compon d' octopus (polp), i de la paraula anglesa artillery (artilleria). Octillery és un polp artiller, ja que dispara bombes d'aigua i/o de tinta.

Biologia Edit

El cos de Octillery és molt viscós i suau, les ventoses del seu cos són dipòsits de greix que li donen més mobilitat en la terra, instintivament s'intentarà ficar en qualsevol forat per menut que siga, usa el seu petit forat en la boca per a disparar grans quantitats d'aigua i tinta sense parar, pot encertar un blanc des de mes de 60 metres de distància.

Igual que la seva preevolució aquest Pokémon sent molt afecte cap al seu entrenador.

Li agrada viure en llocs calmats i adherit a les roques per a evitar que el corrent ho arrossegue usant la seua habilitat especial ventoses. A diferència de la seva preevolució, ell no és un peix, sinó un cefalòpode, un polp. Sol agafar als seus enemics o les seves preses amb el seus forts tentacles per a després assotar-los contra el seu cap que curiosament és molt dura i resistent a diferència de la resta dels cefalòpodes, la major part del pes d'Octillery prové del seu dur cap, on posseeix una resistent cuirassa interna feta de cartílag, es pot apreciar la zona de la placa des de les marques que té Octillery en el rostre.

Normal Esquena
Octillery Octillery Octillery Octillery
En les femelles les ventoses són més menudes.

Evolució Edit

Remoraid evoluciona a Octillery en el nivell 25. Octillery no evoluciona.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat franctirador s'afegí a partir de la quarta generació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori