Wikia

Pokepèdia

Oshawott

Discussió0
1.037pàgines en
aquest wiki
Oshawott
Imatge de Oshawott
#501 Oshawott
ミジュマル (Mijumaru)

[Ó-sha-wot]
J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Llúdria
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Torrent
CloscaDW
Pes: 5,9 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Oshawott
Crit: noicon
Ítems: Cap

Oshawott és un Pokémon introduït en la cinquena generació. És un Pokémon de tipus aigua i un dels tres inicials de la regió Tessèlia.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès "ocean" (oceà), "shower" (dutxa) i "otter" (llúdria). També podria venir de les paraules angleses "ocean" (oceà), "shell" (conquilla), "water" (aigua) i "otter" (llúdria); també fent referència a "ocean water" (aigua d'oceà). També pot fer referència a George Ohsawa, un home que va nàixer en una família Samurai a Japó. El seu nom francès, Moustillon, significa literalment: menut mustèlid.

Biologia Edit

Lluita amb la conquilla del seu ventre, heretada de la seva mare, brandint-la per a bloquejar atacs i després contraatacar.

Pot estar inspirat en una llúdria marina per la conquilla que posseeix en el ventre (a causa de els seus hàbits alimentosos). Oshawott pot llevar-se la conquilla per a atacar a l'enemic.

Oshawott, igual que la seva evolució, Dewott, estan basats en els antics samurais. Açò ho dóna a conèixer Ken Sugimori en una entrevista: [1].

Fisiologia Edit

Oshawott és un menut Pokémon semblat a una llúdria marina bípeda. Els seus colors recorden a l'oceà polar; blanc, blau clar, groc i blau fosc. Oshawott té un cap gran, blanc i esfèric, amb orelles menudes en forma cònica, com banyes, de color blau fosc. Els ulls d'Oshawott són grans, foscs i de forma ovoide. El seu nas és de color taronja de forma ovalada. Oshawott també posseeix taques als costats de la seva cara, fent referència a les barbes curtes que posseeixen les llúdries joves. També posseeix un estrany "collaret" al voltant del seu coll, que recorda a bombolles petites. El tors d'Oshawott és de color blau clar i posseeix una espècie d'adhesiu que manté la seva conquilla de color groc pàl·lid pegada en el centre. Feta de queratina, aquesta conquilla es pot llevar i és utilitzada amb la versatilitat d'una espasa (amb la qual ataca i es protegeix), fins i tot la hi ha vist utilitzada de manera semblant a un shuriken. Els seus menuts braços arrodonits són de color blanc, i els seus peus, que, a diferència dels seus braços, són de color blau fosc, el mateix que les seues orelles i la seua cua. Oshawott també posseeix una cua plana i llarga, que li permet nadar a major velocitat.

Normal Esquena
Oshawott Oshawott Oshawott Oshawott

Evolució Edit

Oshawott evoluciona a Dewott, en el nivell 17 i Dewott evoluciona a Samurott al nivell 36. Samurott no evoluciona.

Localització Edit

Pokemon negre: És un dels pokemon que et regala la professora Alzina al començament de l'aventura. Te l'entreguen en un regal. Només un. Al nivell 5.

Pokemon Blanc:: És un dels pokemon que et regala la professora Alzina al començament de l'aventura. Te l'entreguen en un regal. Només un. Al nivell 5.

ReferènciesEdit

  1. Em va tenir preocupat durant un temps, fins que vaig anar a un aquari per a examinar a les llúdries. Ací vaig veure un lleó marí, i em vaig fixar en el seu tremend poder. Bé, intentem barrejar una llúdria marina amb un lleó marí, vaig pensar. Se'm va ocórrer la idea de fer que la conquilla d'Oshawott en una espasa (katana) que usaria en combat, tant ell com la seua evolució. [1]

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori