Wikia

Pokepèdia

Ou Pokémon

Discussió0
1.029pàgines en
aquest wiki
Ou de Togepi i Elekid.
SphelalAdded by Sphelal

Un Ou Pokémon (タマゴ en japonès) és un ítem del qual naixerà un Pokémon.

Els ous pokémon són obtinguts mitjançant la criança Pokémon gràcies a la unió d'un pokémon mascle i un de femella (podent ser-ne un substituït per un ditto) que acompleixin els requisits per tenir descendència.

Sobre l'obtenció de l'ou Edit

Dos pokémon compatibles posaran un ou al cap d'un temps si són deixats en la guarderia pokémon. L'encarregat de la guarderia te'l donarà si parles amb ell.

  • No hi ha límit d'ous que poden posar dos pokémon, pots tornar al cap d'un temps i n'hauran posat un altre.
  • L'encarregat de la guarderia et donarà una idea del temps que tardaran a posar un ou.

Ous especials d'obtenir Edit

Durant el transcurs del joc hi ha diferents oportunitats per aconseguir ous pokémon, que de vegades és l'única manera d'obtindre'ls.

En la segona generació Edit

Pokémon Or i Plata Edit
Pokémon Cristall Edit

En la tercera generació Edit

Pokémon Robí, Safir i Maragda Edit
Pokémon RoigFoc i VerdFulla Edit
  • Un ancià en Illa Inta t'entrega un ou de Togepi.

En la quarta generació Edit

Pokémon Diamant i Perla Edit
Pokémon platí Edit
Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver Edit
  • El Sr. Pokémon, que viu en una casa en Ruta 30, t'entregarà un ou de togepi.

En la cinquena generació Edit

Pokémon negre i blanc

Pokémon negre i blanc 2

Mitjançant un event Edit

També es poden obenir ous en events especials.

Sobre l'etapa ou Edit

  • Un ou pokémonocupa el lloc d'un pokémon en l'equip i té les mateixes funcions que un pokémondebilitat.
  • Un ou pokémonpodrà ser infectat pel pokérus. En aquest cas, el pokémon ja naixerà infectat (el temps de curació es contarà a partir del naixement del pokémon]).

Sobre l'eclosió de l'ou Edit

El temps que tarda un ou en eclosionar varia segons l'espècie de què es tracte, i es mesura en cicles (cada cicle són 255 passos). De la tercera a la quarta generació el nombre de passos va ser lleugerament reduït:

Cicles Passos (II, III) Passos (IV) Espècies
6 1535 1530 Magikarp.
11 2815 2805 Pichu, Cleffa, Igglybuff, Togepi, Azurill i Marill.
16 4095 4080 Caterpie, Weedle, Pidgey, Rattata, Spearow, Zubat, Geodude, Sentret, Hoothoot, Ledyba, Spinarak, Poochyena, Zigzagoon, Wurmple, Lotad, Seedot, Taillow, Surskit, Shroomish, Slakoth, Nincada, Skitty, Volbeat, Illumise, Corphish, Starly.
21 5375 5355 Tota la resta.
26 6655 6630 Onix, Mime Jr., Mr. Mime, Scyther, Pinsir, Misdreavus, Heracross, Mantyke, Mantine, Skarmory, Tyrogue, Smoochum, Elekid, Magby, Sableye, Lunatone, Solrock, Castform, Shuppet, Duskull, Tropius, Chingling, Chimecho, Absol, Sandshrew, Venonat i Riolu.
31 7935 7905 Omanyte, Kabuto, Lileep i Anorith.
36 9215 9180 Eevee, Aerodactyl i Aron.
41 10495 10455 Happiny, Chansey, Lapras, Munchlax, Snorlax, Dratini, Larvitar, Wailmer, Relicanth, Bagon, Beldum, Phione i Gible.

Accelerar el naixement Edit

A partir de Pokèmon Maragda hi ha dues habilitats que si són posseïdes per algun membre de l'equip redueixen el nombre de passos necessaris a la meitat. Aquestes són escut magma i cos flama.

Sobre el pokémonnascut Edit

  • El progenitor femella determinarà l'espècie pokémon que naixerà, excepte si aquest paper el fa un ditto.
  • El pokémon nascut heretarà del progenitor mascle les MT, MO i moviments ou que puga aprendre.
  • El pokémon nascut heretarà els moviments que els dos progenitors coneguen.
  • El pokémon naixerà en nivell 1. Fins la tercera generació, naixien en nivell 5.
  • El pokémon nascut serà la forma bàsica o la cria de l'espècie, encara que el progenitor determinador de l'espècie siga un pokémon evolucionat.
  • El pokémon nascut tindrà l'ID de l'entrenador amb qui ha eclosionat, encara que l'ou haja estat obtingut per intercanvi.
  • En Pokèmon Maragda, el pokémon nascut tindrà un 50% de probabilitats d'heretar la naturalesa del progenitor femella si aquest va equipat amb una pedraeterna. Com que ditto sempre actua com a femella, si els progenitors són un ditto i un pokémon femella (ambdós equipats amb una pedraeterna), el pokémon nascut tindrà la naturalesa d'un dels dos.

Intercanvi Edit

Es poden intercanviar els ous pokémon, però s'ha de tindre en compte que l'ID es fixa en el moment de l'eclosió.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori