Fandom

Pokepèdia

Pachirisu

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pachirisu
Imatge de Pachirisu
#417 Pachirisu
パチリス (Pachirisu)

Pachirísu
J:– · H: · S:055 · K:

Informació
Espècie: Esquirolec
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Fuga
Recollida
Absor. elec.DW
Pes: 3,9 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Camp
Fada
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blanc
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Pachirisu
Crit: noicon
Ítems: Cap

Pachirisu és un Pokémon de tipus elèctric introduït en la quarta generació. És un dels Pokémon inicials de Pokémon Ranger: Ombres d'Almia, juntament amb Munchlax i Starly.

Etimologia Edit

El seu nom ve de les paraules japoneses パチパチ pachipachi (guspireig) i 栗鼠 risu (esquirol).

Biologia Edit

Fitxer:EP488 Pachirisu perseguint-se la cua.png

El cos de Pachirisu és de color blanc amb un lleuger toc de blau pastís. El seu cap és una mica gran en proporció amb el seu cos, donant-li una aparença una mica còmica. Les seves orelles són blaves i punxegudes, amb una marca que apunta cap a la cara en la seva base. Les seves potes són molt menudes amb tres dits. La seua cua enrotllada és molt llarga en relació amb la grandària del seu cos. És comú veure de vegades a un Pachirisu perseguint-se la seva cua. Diuen que quan un Pachirisu brillant apareix és que són uns bons temps.

Es creu que estan emparentats amb ratolins com Pichu, Pikachu, Raichu i Emolga ja que posseeix les mateixes galtes elèctriques que utilitzen davant els depredadors com Noctowl o Staraptor; no obstant això estan indefensos contra els depredadors de tipus terra, encara que per a açò conten amb una gran velocitat i agilitat que els permet escapar si hi ha perill. Pachirisu és curiós i juganer per naturalesa, li agrada amagar-se dins de forats i jugar entre les branques de grans arbres.

Alimentació Edit

Usa les seues dents per a rosegar les baies dures de les quals s'alimenta principalment, encara que ocasionalment també és depredador de Seedot.

Hàbitat Edit

Generalment se l'hi pot trobar en boscos i prades que tinguen l'aliment suficient. S'amaga entre l'herba i en la copa dels arbres.

Normal Esquena
Pachirisu Pachirisu Pachirisu Pachirisu
La petita franja blava que naix entre les seves orelles, és més curta en les femelles.

Evolució Edit

Pachirisu no posseeix evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori