Fandom

Pokepèdia

Palpitoad

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Palpitoad
Imatge de Palpitoad
#536 Palpitoad
ガマガル (Gamagaru)

Pal-pi-tod
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Vibrant
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus terra.gif
Habilitat: Hidratació
Nedada ràpida
Absorbeix aiguaDW
Pes: 17.0 kg
Alçada: 0.8 m
Grup Ou: Aigua 1
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Palpitoad
Crit: noicon
Ítems: Cap
Palpitoad és un Pokémon de tipus aigua/terra introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Tympole i la preevolució de Seismitoad.

Etimologia Edit

El seu nom en anglès prové de les paraules "palpit" que significa pressentiment i de "toad" que significa gripau.

El seu nom prové de la paraula japonesa gama que fa referència als gripaus.

Biologia Edit

EP695 Palpitoad enutjat.png

Un Palpitoad observant la seva presa.

Està basat en un cullerot en plena metamorfosi. Les protuberàncies del seu cap poden vibrar i produir terratrèmols i ones. Tenen llengües llargues i enganxoses per a atrapar a les seues preses. Pot viure tant en l'aigua com en la terra. Comparteix les mateixes característiques de metamorfosis que Poliwag i les seues evolucions, igual que comparteix els seus mateixos atacs i característiques com la del seu tipus.

Aquests Pokémon solen caçar el seu aliment, en espacial menuts Pokémon que viuen en l'aigua com Basculin, Tynamo, entre uns altres. A l'eixir a terra solen caçar Pokémon com Venipede. Rares vegades se'ls veu alimentar-se de plantes, el que automàticament els converteix en criatures omnívores.

Per la seva combinació de tipus (Aigua/Terra) són molt resistents contra els Pokémon de tipus elèctric, però doblement vulnerables als Pokémon de tipus planta. Encara que els Pokémon de tipus foc no tenen oportunitat, pel que per a ells seria un malson trobar-se amb un Palpitoad. Aquestes resistències i debilitats li ajuden molt a aquest Pokémon en estat salvatge però a l'estar en entrenament s'ablaneixen i es fan menys eficients.

Normal Esquena
Palpitoad Palpitoad Palpitoad Palpitoad

Evolució Edit

Tympole evoluciona a Palpitoad al nivell 25. Palpitoad evoluciona a Seismitoad al nivell 36. Seismitoad no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori