Fandom

Pokepèdia

Panpour

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Panpour
Imatge de Panpour
#515 Panpour
ヒヤップ (Hiyappu)

Pan-pur
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Esguitada
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Gola
TorrentDW
Pes: 13,5 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Panpour
Crit: noicon
Ítems: Cap

Panpour és un Pokémon de tipus aigua introduït en la cinquena generació. Forma part del Trio de micos juntament amb Pansear i Pansage.

Etimologia Edit

El seu nom pot provenir de pan (el gènere dels ximpanzés) i pour (ploure a bots i barrals).

Biologia Edit

Forma part del "trio de micos", juntament amb Pansage i Pansear. Panpour a diferència de Pansear i Pansage, és molt tranquil i relaxat, viu en boscos, llacs i fins i tot platges, aquest Pokémon en els boscos i llacs menja baies mentre que en les platges entra al mar a caçar marisc.

L'aigua que emmagatzema en la borla del seu cap està plena de nutrients. Si es ruixa en una planta, creixerà molt gran.

Aquest Pokémon també viu amb uns altres de la seua mateixa espècie, i amb els altres membres del Trio de micos, com Pansage i Pansear (incloent els seus evolucions), també és molt social i li agrada molt jugar. No és comú que Panpour use el seu sentit de la visió, ja que es podria dir que es guia pels seus instints.

En les tribus del Trio de micos tots s'ajuden entre si per a un perfecte equilibri, ja que cada espècie del Trio de micos no usa molt sovint un dels seus sentits.

Quan usa Escaldar la seva borla del cap es torna de color roig viu fins que ho llança.

Fisiologia Edit

Té l'aspecte d'un mico i el seu cos és de color blau i groc. Els flocs del seu cap semblen el doll d'aigua d'una font.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Panpour Panpour Panpour Panpour

Evolució Edit

Panpour evoluciona a Simipour amb una pedra aigua. Simipour no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori