Fandom

Pokepèdia

Pansage

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Pansage
Imatge de Pansage
#511 Pansage
ヤナップ (Yanappu)

[Pán.seich]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Mico Herba
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Gola
EspessorDW
Pes: 10,5 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Pansage
Crit: noicon
Ítems: Cap

Pansage és un Pokémon de tipus planta introduït en la cinquena generació. Forma part del gran Trio de micos, juntament amb Pansear i Panpour.

Etimologia Edit

El seu nom pot provenir de pan (el gènere dels ximpanzés) i sage, terme anglès que pot traduir-se tant per "savi" (en referència als "Tres Micos Savis") com per "sàlvia" (un tipus de planta medicinal).

Biologia Edit

Té l'aspecte d'un mico, el seu cos és de color verd i groc i la seva cua té forma d'una fulla, a més, el seu cap té forma de bròquil amb unes estranyes i diminutes llavors grogues.

Aquest Pokémon viu en les copes dels arbres i prop dels llacs, ja que necessita molta aigua, caça Pokémon petits i altres aquàtics. Combaten amb els Snivy i les seves evolucions perquè comparteixen territori.

És un Pokémon que viu en boscos profunds. Quan algú es menja la fulla que creix en el seu cap, el seu dolor desapareix com per art de màgia. També sol viure amb Pansear i Panpour, ja que per naturalesa es pot dir que els membres del Trio de micos són diferents races d'una mateixa espècie.

En les tribus del Trio de micos tots s'ajuden entre si per a tenir un perfecte equilibri, ja que cada espècie del Trio de micos no usa tots els seus sentits.

Pansage ix amb les mans un poc alçades com si fera gestos perquè el "trio de micos" és una llegenda japonesa que representa "no escolte", "no veig" i "no parle". Pansage és el mico que representa "no parle".

Normal Esquena
Pansage Pansage Pansage Pansage

Evolució Edit

Pansage evoluciona a Simisage amb una Pedra fulla. Simisage no evoluciona.

LocalitzacióEdit

Pokémon Blanc i Negre 2 (Isshu)Edit

Pokémon X (Kalos)Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori